Ο David Brown, o ιστορικός ιδιοκτήτης της Aston Martin και ο άνθρωπος από τον οποίο προέρχονται τα αρχικά «DB» σε κάθε μοντέλα της βρετανικής εταιρείας, αντιμετώπιζε ένα πρόβλημα με το εμβληματικό DB5.
Το αμάξι δεν είχε χώρο για τον εξοπλισμό του πόλο (με άλογο φυσικά) και το σκυλί του μασούσε τα καθίσματα, καταστρέφοντάς τα.
Ο ίδιος ο Brown λοιπόν, πήρε μαζί του σε ένα διοικητικό συμβούλιο το σκυλί του και ανέθεσε στους μηχανικούς να δημιουργήσουν ένα αμάξι που θα έχει τον απαραίτητο χώρο για τον εξοπλισμό του αγαπημένου του αθλήματος. Και έτσι «γεννήθηκε» το DB5 Shooting Brake.
Το αυτοκίνητο αποδείχθηκε τόσο δημοφιλές που οι πελάτες ζήτησαν να βγει μαζικά στην αγορά, με τη μετατροπή του σε επιβατικό να ανατίθεται στις αμαξοστοιχίες Radford.
Μόλις 12 κατασκευάστηκαν εκ των οποίων τα τέσσερα ήταν αριστεροτίμονα. Βέβαια το DB5 βγήκε στην αγορά ως Shooting Brake Car και θεωρήθηκε ιδιαίτερα ακριβό για τη μέση βρετανική οικογένεια, ενώ μόλις τρία βρέθηκαν εκτός Ηνωμένου Βασιλείου και συγκεκριμένα στην Ελβετία.
Το DB5 αναμένεται να δημοπρατηθεί στο Monterey Car Week του 2019, με την τιμή εκκίνησης να ξεπερνά το 1 εκατ. δολάρια.