Το κοιτάζεις και δεν μπορείς να καταλάβεις τι είναι. Κάτι μεταξύ παπιού και μοτοσικλέτας, ωστόσο συμπέρασμα δεν βγάζεις. Δεν σε αδικούμε όμως. Διότι αυτό το δίκυκλο στο οποίο αναφερόμαστε σε αυτό το κείμενο πρόκειται για ένα παπί με καρδιά όμως αυθεντικής μηχανής.
Η Honda λοιπόν τέσσερα χρόνια μετά την παρουσίαση του Honda Supra-X 125 Helm-in, του μοναδικού παπιού που έχει χώρο για τη φύλαξη κράνους κάτω από τη σέλα προχώρησε στο λανσάρισμα του πιο δυνατού παπιού που έχει κατασκευάσει ποτέ. Του νέου GTR150 Supra.
Προσφέρει ευελιξία χάρη στις συμπαγείς του διαστάσεις και ευκολία μετακίνησης για 2 άτομα τόσο στα στενά όρια της πόλης όσο και εκτός. Καταφέρνει να συνδυάζει την ευκολία και την άνεση οδήγησης ενός παπιού με τις επιδόσεις μίας μικρής μοτοσικλέτας.
Διαθέτει εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, έχει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου -2,23 lt/100km(μέτρηση WMTC)- γεγονός που του χαρίζει αυτονομία 195 χιλιομέτρων. Ένα παπί που θα ήθελε πολύ να είναι μοτοσικλέτα.
Απόλαυσέ το στο παρακάτω άλμπουμ: