Logan Roy, Mr. Rogers, The Dude. Η πλεκτή ζακέτα έχει μία μεγάλη ιστορία στην pop κουλτούρα. Ωστόσο, εδώ και λίγες ημέρες, υπάρχει ένας άλλος τύπος που τη φόρεσε καλύτερα. Πρόκειται για τον David Beckham. Τον εμβληματικό star της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και της Εθνικής Αγγλίας που έχει κάνει ξανά τον κόσμο να ασχολείται με την περίπτωσή του μέσω του ντοκιμαντέρ στο Netflix. Το docuseries 4 επεισοδίων σε σκηνοθεσία Fisher Stevens έκανε ποδοσφαιρόφιλους και μη να στηθούν μπροστά στην οθόνη και να απολαύσουν λίγο από την αστερόσκονη του Becks.
Ο γάμος με την Victoria, η σχέση αγάπης και μίσους με τους Άγγλους, την πατρική φιγούρα του Σερ Άλεξ Φέργκιουσον, τις δύσκολες ώρες στη Μαδρίτη και το άνοιγμα στις ΗΠΑ και την επιχειρηματικότητα. Τι βλέπουμε, όμως, πέρα από τον superstar; Έναν άνδρα που βρίσκεται στην πιο ώριμη στιγμή της ζωής του. Πιο άνετος και πιο ήρεμος, απολαμβάνει τη ζωή του μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.
Σε ηλικία 48 ετών προσπαθεί να βρει χρόνο για να κάνει πράγματα που τον χαλαρώνουν και τον ευχαριστούν. Όπως να ασχοληθεί με τις κυψέλες και το μέλι που παράγει. Να απολαύσει μία bbq στιγμή με την οικογένειά του. Ή να φτιάξει την ντουλάπα του, η οποία πρόκειται για μία υπεροργανωμένη γκαρνταρόμπα γεμάτη με διαχρονικά κλασικά. Ο ίδιος αναφέρει πως έχει ήδη έτοιμα τα ρούχα για τις επόμενες 7 ημέρες. Τίποτα δεν είναι τυχαίο τελικά.
Ωστόσο, η αξιοσημείωτη εμφάνιση του είναι όταν φοράει μια πλεκτή ζακέτα. Μία κρεμ, σταυροκουμπωτή ζακέτα, την οποία συνδυάζει με πουκάμισο και τζιν παντελόνι. Είναι μία ζακέτα για τις πιο ψυχρές φθινοπωρινές ημέρες, είτε για το γραφείο, είτε για μία χαλαρή βόλτα. Ο Becks εμφανίζεται ήρεμος, ενυδατωμένος, χαρούμενος, συγκεντρωμένος, ανανεωμένος και —κυρίως— εξαιρετικά άνετος.
Σε άλλο επεισόδιο, αλλάζει την κρεμ ζακέτα με μια καφέ. Είναι πιο “βαριά”, με πιο χοντρό γιακά, και είναι η ίδια η ουσία του φθινοπώρου που αποστάζεται σε ένα μόνο πουλόβερ. Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ο Βρετανός εμφανίζεται με ζακέτα. Πίσω στο 2020, μοιράστηκε φωτογραφίες στο Instagram από τις εξοχικές του κατοικίες φορώντας ζακέτα και σύμφωνα με τη Vogue προκλήθηκε αύξηση 66% στις αναζητήσεις για τη ζακέτα.
Ο άνθρωπος είναι μια κινητή διαφήμιση. Και εμείς ήδη κάνουμε αναζήτηση τη ζακέτα του.