Κάθε κατασκευαστής ρολογιών που θέλει να ξεφύγει από τον κανόνα του στρογγυλού καντράν με τους τρεις δείκτες περπατάει πάνω σε ένα πολύ λεπτό στρώμα πάγου. Δεν είναι λίγες οι φορές που το αισθητικό αποτέλεσμα όσων επιχείρησαν να ξαναγράψουν τους βασικούς κανόνες της ωρολογοποιίας κατέληξε σε ένα τουλάχιστον δυσανάγνωστο, αν όχι αμφιλεγόμενο ρολόι. Η Urwerk δεν έχει καταφέρει απλά να κερδίσει αυτό το στοίχημα, αλλά κατάφερε να φτιάξει ένα άκρως ζηλευτό πελατολόγιο στο οποίο έχει εντάξει ονόματα όπως ο Michael Jordan. Κι αν ο GOAT πιστεύει πως ένα ρολόι χωρίς τους τρεις κλασικούς δείκτες είναι αρκετά καλό για τον καρπό του, τότε είναι κάτι παραπάνω από καλό για εμάς τους κοινούς θνητούς.
Το UR-112 Aggregat Odyssey είναι το τελευταίο μοντέλο της εταιρείας και δεν είναι μόνο το όνομά του που μας θυμίζει το Space Odyssey. Στη θέση του κλασικού καντράν υπάρχει ένα μικρό «καπό» το οποίο ανοίγει για να αποκαλύψει στοιχεία στοιχεία του μηχανισμού του και δευτερεύουσες πληροφορίες όπως ο υπολειπόμενος χρόνος αυτονομίας του αυτόματου μηχανισμού και ο δευτερολεπτοδείκτης.
Ένας μηχανισμός κυλιόμενων πάνελ σαν μικρογραφία παλιού πάνελ ανακοινώσεων αεροδρομίου εφαπτόμενο στον «μονόμπρατσο» πείρο για το λουράκι δείχνει τις ώρες και λεπτά συνδυάζοντας μια λειτουργικά ευανάγνωστη και πρωτοποριακή εμφάνιση.
Ακόμα και με κλειστό το «καπό» παραμένει εντυπωσιακό στην εμφάνιση θυμίζοντας κάποια steam punk συσκευή ενδοσυννενόησης βγαλμένη από κάποια sci fi ταινία. Οι γυαλιστερές επιφάνειες διαδέχονται τις ματ όπως το ατσάλι συμπληρώνει το τιτάνιο και αυτό που μένει στην αφή του χεριού είναι ένα μεταλλικό γλυπτό που δυστυχώς απευθύνεται σε λίγους και εκλεκτούς.
Ακόμα και αν κάποιος δεν έχει τις 270.000$ για να το αποκτήσει, ακόμα και η όψη του στις φωτογραφίες δικαιώνει το στοίχημα της Urwerk για το εκ νέου γράψιμο των κανόνων του ρολογιού.