Θέλει πολύ κόπο και πολλή προσπάθεια για να γνωρίσει την καταξίωση μια ωρολογοποιία η οποία δεν έχει ελβετική καταγωγή. Αποτέλεσμα αυτής της κοπιώδους διαδικασίας είναι για πολλές εταιρείες να καταφέρνουν να ξεπεράσουν τα ελβετικά ποιοτικά χαρακτηριστικά πριν καν κατακτήσουν τη φήμη. Μία από αυτές είναι και η βρετανική Bremont. Εδώ και αρκετά χρόνια ηγείται μιας προσπάθειας ώστε να αναβαθμιστεί το κύρος της βρετανικής ωρολογοποιίας και μάλλον τα καταφέρνει καλά. Το κύριο για την επίτευξη αυτής την αναβάθμισης είναι οι συνεργασίες οι οποίες αντλούν έμπνευση από άλλα βρετανικά ορόσημα και κεφαλαιοποιούν την ιστορία τους. Οι περισσότερες μέχρι πρότινος συνεργασίες ήταν με τις βρετανικές ένοπλες δυνάμεις και τα φιλανθρωπικά ιδρύματα που σχετίζονται με αυτές, όμως ήρθε η σειρά και μια αμιγώς πολιτική συνεργασία.
Το αδαμάντινο ιωβηλαίο της Jaguar E-Type έδωσε την καλύτερη αφορμή. Τίποτα δεν θυμίζει την θαυμαστή δεκαετία του ‘60 όσο αυτό το εξαίσιο δείγμα σε τέσσερις τροχούς και φτιάχτηκε μια E-Type για τον καρπό με αφορμή τα 60 χρόνια του πιο όμορφου αυτοκινήτου όλων των εποχών, σύμφωνα με τον Enzo Ferrari.
Φυσικά και είναι χρονογράφος, από τη στιγμή που αφιερώνεται σε ένα αυτοκίνητο και εξίσου στερεοτυπικά κυριαρχεί το British racing green στον χρωματικό του συνδυασμό. Όμως η Bremont ξεσήκωσε κι άλλες λεπτομέρειες από την Jaguar για το επετειακό της E-Type 60th. Το καντράν δεν μοιάζει απλά με τα όργανα του ταμπλό του 60χρονου ιαγουάρου, αλλά έχει δανειστεί τη γραμματοσειρά για τους αριθμούς, το σχήμα των βελόνων του κοντέρ και του στροφομέτρου για τους δείκτες της ώρας και των λεπτών. Στροφόμετρο θυμίζει και ο χρονογράφος των λεπτών με την κόκκινη περιοχή. Κορυφαία λεπτομέρεια όλων, το ανάγλυφο της κορώνας που θυμίζει πέλμα ελαστικών εποχής σαν αυτά που φόραγε και η E-Type στα 60s. H τελευταία λεπτομέρεια που θυμίζει E-Type είναι ο μηχανισμός κουρδίσματος και είναι ορατός για τα μάτια του περήφανου κατόχου καθώς βρίσκεται πίσω από τη διάφανη πλάτη της κάσας των 43 χιλιοστών και έχει τη μορφή του τιμονιού της μυθικής Jaguar.
Ένα τέτοιο ρολόι θα μπορούσε να διατίθεται σε χάρτινο κουτί και να κανείς να μην κάνει παράπονα με τόσες όμορφες λεπτομέρειες, όμως η Bremont έφτιαξε το καλύτερο, ίσως κουτί ρολογιού που έχει φτιαχτεί ποτέ. Πρόκειται για ένα ξύλινο κουτί με πρόσοψη κονσόλας η οποία εγκολπώνει ένα ζεύγος οργάνων ίδια με πρώτα που έφτιαξε η Bremont για χρήση σε αγώνες rally. Κάποιοι θα το δουν ως ένα εξαιρετικό αξεσουάρ γραφείου, αλλά οι περισσότεροι θα θελαμε να το δούμε ως period correct αξεσουάρ στο ταμπλό ενός κλασικού mini Cooper με αέρα Monte Carlo.
Στο κουτί περιέχεται και μία πρόσκληση για ένα ξεχωριστό event με τίτλο Jaguar Driving Experience και είναι αυτό ακριβώς που φαντάζεστε. Κάνοντας χρήση αυτής της πρόσκλησης θα μπορεί κάποιος να βρεθεί πίσω από το τιμόνι μιας αυθεντικής Jaguar E-Type στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Warwickshire.
Όπως αναμένεται για ένα τέτοιο ρολόι, και ειδικά με τέτοια προίκα, η διάθεσή του είναι κάτι περισσότερο από περιορισμένη καθώς θα παραχθούν μόλις 60 κομμάτια, όσα και τα χρόνια της E-Type στους δρόμους.