Το κοιτάς και απορείς. Είναι κασκόλ της Μπαρτσελόνα; Τι διάολο. Κοιτάς το επόμενο. Είναι η νέα κολεξιόν για τους οπαδούς που ετοιμάζει η Ρεάλ Μαδρίτης; Αλλά όχι. Είναι απλά ένα ακόμη στυλιστικό έγκλημα. Νομίζαμε πως η ανδρική κολεξιόν της Stella McCartney ήταν ό,τι χειρότερο είχαμε δει. Μέχρι που αντικρίσαμε τη νέα τάση στα κασκόλ: τα wannabe κασκόλ γηπέδου.
Είναι ολόιδιο με αυτό που παίρνεις στο γήπεδο. Στο σχεδιασμό, στα χρώματα, στο μήκος. Η ουσιαστική διαφορά ωστόσο είναι στο περιεχόμενο. Δεν αναγράφει ονόματα από ποδοσφαιρικές ομάδες, αλλά από οίκους μόδας. Rag&Bone, Kenzo, Gucci και άλλες διάσημες μάρκες, αποφάσισαν να υιοθετήσουν το all time classic κασκόλ του οπαδού, για να λανσάρουν τη νέα τους καμπάνια. Χωρίς υπερβολές, κάνουμε εμετό από τις παρανυχίδες των δαχτύλων.
Νομίζαμε πως αυτό το φαινόμενο είχε περιοριστεί μόνο στα μπλουζάκια με ροκ μπάντες, αλλά φαίνεται πως το κακό παράγινε. Και αυτή τη φορά, πρόκειται για κατά μέτωπο προς τον μέσο οπαδό, που το κασκόλ του έχει φάει τόνους καπνογόνο, ιδρώτα και δάκρυα από μεγάλα ντέρμπι στα οποία έχει παραστεί. Που τον έχει συνοδέψει σε χαρές και σε λύπες. Αλλά τι να ξέρουν οι οίκοι μόδας από όλα αυτά; Στην περίπτωση αυτή ωστόσο, το έγκλημα δεν είναι η εμπορευματοποίηση του αθλήματος, αλλά του πιο ιερού αντικειμένου που έχει πάνω του ένα οπαδός.
Κάν’ το λίγο εικόνα στο μυαλό σου. Μετά τα μπλουζάκια με τα στρας όπου αναγράφονται μπάντες όπως οι Ramones και οι Stones, να έχουμε ένα μάτσο μετροσέξουαλ τύπους και ανύπαρκτες γκόμενες, οι οποίες θα τριγυρνούν έξω με ένα κασκόλ που θα θυμίζει Μπάρτσα αλλά δεν θα είναι. Θα είναι ένα έκτρωμα που θα προσπαθεί να δικαιολογήσει με αποτυχημένο τρόπο την ύπαρξη του στο χώρο της μόδας. Το πιο γελοίο στην υπόθεση, είναι πως τα περισσότερα από αυτά ξεκινούν από τιμή 170 δολαρίων με κάποια να αγγίζουν και τα 600. Αίσχος δηλαδή από κάθε άποψη.
Ειλικρινά δεν ξέρουμε πώς να το αντιμετωπίσουμε. Το μόνο σίγουρο είναι πως οι οίκοι μόδας πλησιάζουν όλο και πιο απειλητικά στις μικρές καθημερινές αγάπες της ζωής μας με στόχο να τις ξεφτιλήσουν.
Αν βγάλουν και μπλούζες σε στυλ εμφάνισης ομάδας, που αντί για το logo της Chelsea θα βλέπεις εκείνο της Gucci, πρέπει να τους θυμίσουμε σε τι σημείο μπορούν να φτάσουν οι οπαδοί στα γήπεδα.