Αν αποσυνθέσεις το ελληνικό Instagram, θα σου απομείνει μία selfie με φίλτρα, ένα story από βραδινή έξοδο και το καυλάντισμα στα εισερχόμενα. Με αυτά το ξαναφτιάχνεις. Ή στην καλύτερη περίπτωση, δημιουργήσεις ένα νέο social media. Το Instagram για τους millennials έχει μετατραπεί σταδιακά σε ένα πιο επιτυχημένο Tinder. Στα DM’s του Instagram γίνεται το... πανηγύρι και αν ποτέ γίνει το λάθος και ανοίξουμε τα εισερχόμενα, θα κλάψουν μανούλες. Σχέσεις θα τελειώσουν, φιλίες θα καταστραφούν. Όσα ξέρει ο Zuckerberg, δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος. Ωστόσο τα χρόνια περνάνε και οι τάσεις διαδέχονται η μία την άλλη. Ειδικά σε μία εποχή όπου τα πάντα κινούνται ταχύτατα, δεν προλαβαίνεις να διαχειριστείς τα συναισθήματά σου. Το Instagram μετατρέπεται σταδιακά στο νέο Facebook. Ένα πεδίο που αργοπεθαίνει και η «μαύρη τρύπα» του διαδικτύου είναι έτοιμη να το καταπιεί.
Οι άνδρες βαρέθηκαν το Instagram και φλερτάρουν από κοντά
Οι 25άρηδες και 30άρηδες που γαλουχήθηκαν μέσα από το Instagram και είχαν γυρίσει την πλάτη στο Facebook, βλέπουν τη νέα γενιά (15-22) να καταπιάνεται με το Tik Tok. Οι 30άρηδες του Instagram είναι οι «θείοι που κάθονται με τη νεολαία» του Tik Tok και αρχίζουν να αισθάνονται όπως οι 40άρηδες του Facebook. Το Instagram γνώρισε μία τεράστια απήχηση, οι influencers πρόλαβαν να βγάλουν κάποια χρήματα και το φλερτάκι γνώρισε μεγάλη άνθηση στα χρόνια του Insta. Αλλά πλέον η φάση άλλαξε.
Οι χρήστες στο Instagram δεν έχουν έμπνευση. Αρχίζουν και επαναλαμβάνονται. Έχουν μπει σ’ ένα τριπάκι μίμησης και επιβεβαίωσης. Το πρώτο θα το διαπιστώσεις στα post και τα stories τους. Το δεύτερο θα το αντιληφθείς στην απελπισία τους στα chat. Το φλερτ στα χρόνια του Instagram έχει γίνει πασέ. Είναι πλέον ντεμοντέ να ξεκινήσεις έστω και την προσπάθεια για την αναζήτηση ερωτικού συντρόφου. Όλη αυτή η φούσκα έχει σπάσει σαν μπαλόνι που χάνει σταδιακά αέρα και αργοπεθαίνει. Όλοι έχουν κάνει τα πάντα με όλους και υπάρχει ένας σεξουαλικός κορεσμός. Η νέα γενιά έχει μεταπηδήσει στο Tik Tok και βρίσκει άλλους διαδικτυακούς τρόπους ώστε να φλερτάρει.
Η γενιά των 25-30 του Instagram σταδιακά αφήνει το κινητό και πηγαίνει σε πιο παραδοσιακές μεθόδους. Το φλερτ στα μπαρ είναι η νέα τάση. Η ανθρώπινη επαφή βρίσκει ξανά τον δρόμο της και κερδίζει πόντους απέναντι σ’ εκείνη του διαδικτύου. Η πραγματικότητα απέναντι στην προσομοίωση. Δεν είχαμε καμία αμφιβολία ότι θα συμβεί αυτό. Οπότε την επόμενη φορά που θα σκεφτείς μία καλή απάντηση στο story της, αναλογίσου αν αξίζει τον κόπο.