Ο βασικός λόγος που σε απορρίπτει δεν είναι η ομορφιά σου

Θα πέσεις από τα σύννεφα αν δεις γιατί μας απορρίπτουν οι γυναίκες.

Το να σε απορρίψει μία γυναίκα δεν είναι κάτι που πρέπει να σε απογοητεύει, είναι όμως μία ευκαιρία να δεις τι δεν κάνεις καλά. Να τα βρεις με τον εαυτό σου και να γίνεις καλύτερος. Πολλές φορές όμως μία απόρριψη ίσως να κρύβει πίσω θέματα που έχεις και δεν τα έχεις αναγνωρίσει ποτέ, είτε λόγω εγωισμού, είτε λόγω του ό,τι απλά δεν τα είχες ποτέ σου σκεφτεί. Είναι στιγμές που μία γυναίκα μπορεί να σε απορρίψει μόνο και μόνο γιατί μπορεί να μην της αρέσει η μυρωδιά σου. Ναι, ίσως ακούγεται κάπως γελοίο αλλά τελικά είναι ένας λόγος απόρριψης.

 

 
 

Ο απόλυτος τρόπος να προσεγγίσεις σωστά μία «απλησίαστη» γυναίκα

Η ιστορία πηγαίνει κάπως έτσι: ένα ζευγάρι πηγαίνει στο αγαπημένο του μπαρ μόνο που, το συγκεκριμένο βράδυ, θα προβάλει σε γιγαντοοθόνη έναν ποδοσφαιρικό αγώνα. Εκείνος παρακολουθεί και μιλά με πάθος για την αγαπημένη του ομάδα που «έτυχε» να παίζει, φτάνοντας μάλιστα στο σημείο να φωνάξει στον σερβιτόρο που μπήκε μπροστά του καθώς σέρβιρε ένα διπλανό τραπέζι. Εκείνη δυσανασχετεί. Το αποκορύφωμα έρχεται όταν μπαίνει το γκολ, εκείνος πανηγυρίζει σηκώνοντας τα χέρια και μια μυρωδιά που απέχει από εκείνη της άνοιξης ή του μαλακτικού και της φρεσκάδας απελευθερώνεται στην ατμόσφαιρα. Την επόμενη ημέρα, όλα του τα μηνύματα και οι κλήσεις έμειναν αναπάντητα.

 
 
 

Στερεοτυπικά ή όχι, ο άνδρας του παραπάνω φανταστικού σεναρίου έκανε σε ένα βράδυ τρία σοβαρά ατοπήματα από τα πολλά που μπορoύν να οδηγήσουν μια γνωριμία σε ναυάγιο, σύμφωνα τουλάχιστον με τις απαντήσεις 2.000 single και μη Αμερικανών σε δημοσκόπηση της εταιρείας OnePoll για λογαριασμό της πλατφόρμας γνωριμιών Seeking. Αντιαισθητικά τατού, βρώμικα νύχια, αγένεια και κατάχρηση των social media, είναι μερικά ακόμα από τα χαρακτηριστικά και κουσούρια που ώθησαν το 65% των συμμετεχόντων στη λέξη μιας σχέσης, με το 88% (20% επί του συνόλου) να εξαφανίζεται χωρίς εξηγήσεις, το γνωστό σε όλους μας ghosting

Τα θανάσιμα (για τη σχέση) αμαρτήματα

Με ένα γενναίο 24%, η κακή μυρωδιά αποτέλεσε την πρώτη αιτία διάλυσης μιας γνωριμίας ακολουθούμενο από το φαινόμενο του «ξερόλα» και την προσβλητική συμπεριφορά προς τους σερβιτόρους για το 21%. Μεγάλα ακόμα ποσοστά συγκέντρωσαν:

Το κακόγουστο ρολόι στους άνδρες (16%).

Η αναφορά στην αγαπημένη ποδοσφαιρική ομάδα με χρήση της αντωνυμίας «εμείς» και η εμμονή με τα ζώδια (15%).

Η πρόταση να μοιραστούν το φαγητό στο πρώτο ραντεβού και το χειροκρότημα για τον πιλότο μετά την προσγείωση του αεροπλάνου (14%).

Εδώ μπορείς να δεις και τα υπόλοιπα αποτελέσματα της έρευνας: 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved