Τη δεκαετία του ‘90 και στην αρχή των 00s μάθαμε να βάζουμε τη ζωή μας σε λίστες και αριθμούς. Πρέπει να κάνουμε αυτά τα 5 πράγματα μέχρι τα 30, πρέπει να πάμε σε αυτά τα νέα bar restaurants (αλήθεια τα θυμάται κανείς αυτά;) μέσα στους 2 πρώτους μήνες της σεζόν και πρέπει να κάνουμε σεξ στο τρίτο ραντεβού. Πλέον τίποτα όλα αυτά δεν έχει σημασία, μόδες οικονομική κρίση και ίντερνετ τα ισοπέδωσαν όλα. Αν και ένα από αυτά ίσως αναγεννάται από τις στάχτες του.
Μάθαμε από σίριαλ και sex editors ότι τα δύο πρώτα ραντεβού είναι αναγνωριστικές επιχειρήσεις πίσω από τις γραμμές και ότι στο τρίτο, αν όλα πάνε καλά, επιτυγχάνεται η κατάληψη του οχυρού. Από εκεί και και πέρα σταματάει το μέτρημα και ξεκινάει η σχέση, το casual sex ή ακόμα και να χωρίσουν οι δρόμοι των επίδοξων εραστών. Μέχρι που ήρθαν τα dating apps τα οποία αντικατέστησαν τα δυόμισι πρώτα ραντεβού και επιταχύνθηκε η διαδικασία.
Γιατί όμως επανήλθε ο κανόνας του τρίτου ραντεβού, όλοι ξέρουμε ότι τα παλιομοδίτικα πισωγυρίσματα είναι εξαιρετικά δύσκολα στην ψηφιακή εποχή. Η απάντηση είναι απλή, μόδα και πανδημία.
Σύμφωνα με έρευνα του Match, πιονιέρου στα dating apps όταν εμείς ακόμα εδώ στα Βαλκάνια στέλναμε ολόκληρους δίσκους με αμφιβόλου ποιότητας σφηνάκια, όσοι «ματσάρονται» πλέον θέλουν τουλάχιστον δύο ραντεβού εκ του σύνεγγυς πριν προχωρήσουν στο κυρίως γεύμα. Με δεδομένο ότι το Match είναι η μητρική εταιρεία που μας έχει δώσει το Tinder και το Hinge, πρέπει να λάβουμε σοβαρά υπόψη την έρευνα.
Το ζουμί της έρευνας είναι μια ακόμα επιβεβαίωση της τάσης που άρχισε να διαγράφεται πριν από την πανδημία και κατά τη διάρκεια της πανδημίας επικράτησε. Ο κόσμος ψάχνει περισσότερο μια σταθερή σχέση και λιγότερο το σεξ μέσα από τo Tinder και άλλα παρόμοια dating apps. Αυτό σημαίνει ότι πριν προχωρήσει στο παρασύνθημα θα ήθελαν και οι δυο πλευρές να γνωριστούν καλύτερα. Μετά από τόσα χρόνια πλοήγησης και αμέτρητων swipe ξέρουμε πολύ καλά ότι τα bio δεν λένε πάντα την αλήθεια και μια φωτογραφία δεν είναι αρκετή.
Πολλοί και πολλές φτιάχνουν μια εικονική περσόνα, όπως συμβαίνει και στο instagram, και πουλάνε μια πολύ πιο cool, πολύ πιο sexy και γενικά πολύ καλύτερη βερσιόν του εαυτού τους, η οποία κάποιες φορές έχει τόση σχέση με την πραγματικότητα, όση σχέση έχουν με τη Ferrari ένα Fiat Punto GT που έχει αυτοκόλλητα σήματα με το όρθιο αλογάκι σε κίτρινο φόντο. Η συνάντηση από κοντά λέει πάντα την αλήθεια.
Η πανδημία έσπρωξε ακόμα περισσότερο τα πράγματα προς αυτή την κατεύθυνση για δύο λόγους. Η μοναξιά των singles ήταν διπλά ανυπόφορη σε συνθήκες lockdown και μια σχέση μετράει περισσότερο από το σεξ. Από την άλλη ο φόβος της νόσησης έκανε πιο επιφαλακτικούς τους πάντες και μια γνωριμία λιώνει τον πάγο. Μην ξεχνάμε πως βγαίνοντας από τα lockdown όλοι ψάχναμε μια κάποια επιστροφή στην κανονικότητα, ακόμα κι αν αυτή δεν είναι και τόσο φρέσκια.