Ο LeBron James είναι κάτι περισσότερο από ένας legend του NBA. Είναι icon και ένας επιχειρηματίας που δεν σταματάει να επενδύει συνεχώς και να εξερευνά νέα επιχειρηματικά μονοπάτια. Μία ματιά στο portfolio του, το επιβεβαιώνει. Έχει μετοχές στην Liverpool, στην Boston Red Sox , σε media, σε αλυσίδα fast food που ειδικεύεται στην πίτσα, την Blaze Pizza και τώρα κάνει μπάσιμο στον κόσμο της ομορφιάς και της περιποίησης.
Η σειρά προϊόντων περιποίησης “The Shop” είναι εμπνευσμένη από το ομώνυμο barbershop talk show, στο οποίο ο LeBron James είναι συμπαρουσιαστής. Στις καρέκλες του “μπαρμπεράδικου” έχουν κάτσει μεταξύ άλλων οι Barack Obama, Jay-Z, Keke Palmer, Bad Bunny και DJ Khaled. Η σειρά προϊόντων περιποίησης είναι κάτι σαν τη φυσική συνέχεια του talk show και απευθύνεται σε κάθε πορτοφόλι. Τα προϊόντα κοστίζουν λιγότερο από 10 δολάρια, σε μία επιχειρηματική κίνηση που ξεκίνησε ο Brad Pitt με το δικό του brand περιποίησης.
“Δημιουργήσαμε το The Shop λόγω της βαθιάς αγάπης και του πάθους για την εμπειρία του barbershop”, τόνισε ο συνεργάτης του star των Los Angeles Lakers, Paul Rivera. “Το show μας σχεδιάστηκε για να φέρει κόσμο στο μαγαζί για τις συζητήσεις, τα επιχειρήματα και τη θεραπεία σ’ ένα πραγματικό μαγαζί. Τώρα θέλουμε να δώσουμε στους ανθρώπους μια άλλη πλευρά στην εμπειρία”.
Το The Shop Men's Grooming Line θα αποτελείται από μία σειρά 7 προϊόντων για μαλλιά, γένια και πρόσωπο και θα πωλούνται αποκλειστικά από την αλυσίδα υπεραγορών Walmart.