Στο πλαίσιο της κυκλοφορίας του νέου συλλεκτικού αρώματος “BOSS Bottled Marine”, το κατάστημα μεταμορφώθηκε ειδικά για την περίσταση, σε ένα άκρως καλοκαιρινό σκηνικό που θύμιζε ειδυλλιακό deck παραλίας, με το ατμοσφαιρικό μίνι φιλμ από την τελευταία digital καμπάνια του διεθνούς μοντέλου για τον οίκο, να μεταφέρει νοερά το κοινό της Θεσσαλονίκης σε μια ανέμελη ηλιόλουστη μέρα στις ακτές της Μεσογείου.
Ο Γιώργος Καράβας δεν έχασε την ευκαιρία να μυήσει τους πιστούς οπαδούς του στην πλούσια συλλογή του οίκου, αλλά και να υπογράψει τα αγαπημένα τους BOSS αρώματα. Ανάμεσά τους βρέθηκαν καταναλωτές, επιλεγμένα τοπικά Μέσα και digital influencers, που είχαν τη δυνατότητα να συνομιλήσουν αλλά και να φωτογραφηθούν μαζί του, απολαμβάνοντας παράλληλα το απόλυτο οσφρητικό ταξίδι με την υπογραφή BOSS!
«Χαίρομαι που έπειτα από καιρό μας δόθηκε η ευκαιρία να βρεθούμε από κοντά με το κοινό της Θεσσαλονίκης, και να επικοινωνήσουμε την κοινή μας αγάπη για το όραμα του οίκου BOSS μέσα από μια τόσο ξεχωριστή επίσκεψη με άρωμα καλοκαιριού!» αναφέρει ο Γιώργος Καράβας, ενσαρκώνοντας για λογαριασμό του κορυφαίου οίκου, τον πολυδιάστατο Άνδρα του Σήμερα.