Ο καθένας μας διαχειρίζεται διαφορετικά το χρόνο που έχει στη διάθεσή του όσο βρίσκεται σε αυτή την απομόνωση. Οι περισσότεροι επιλέγουν την πιο γνωστή και διαδεδομένη λύση παγκοσμίως: binge-watching στο Netflix. Όποιος αρνείται αυτή τη διέξοδο από την σκληρή πραγματικότητα που ζούμε, είναι δακτυλοδεικτούμενος.
Ο Wes Anderson, βέβαια, δεν έχει κανένα πρόβλημα να τον δείξεις με το δάχτυλο. Μέσα από τις ταινίες του έχει δείξει πως η κριτική στο πρόσωπό του δεν τον άγγιξε ποτέ. Από πού εμπνέεται όμως ο σκηνοθέτης με την πιο χαρακτηριστική αισθητική στον κινηματογράφο όσο βρίσκεται σε καραντίνα;
Την ώρα που η μισή ανθρωπότητα παρακολουθεί σειρές και ταινίες στο Netflix, o Wes Anderson κάνει streaming στο The Criterion Channel, μια διαδικτυακή πλατφόρμα με κλασικές ταινίες. Τι παρακολουθεί με τις ώρες εκεί; Όπως είπε, η απάντηση είναι μία: Raymond Bernard. Μάθε περισσότερα στις φωτογραφίες.
PHOTO GALLERY

Photo 1/3
Anne-Marie, 1936. Σκηνοθεσία: Raymond Bernard

Photo 2/3
Les misérables, 1934. Σκηνοθεσία: Raymond Bernard

Photo 3/3
Wooden Crosses, 1932. Σκηνοθεσία: Raymond Bernard
Εκτός από τον Γάλλο σκηνοθέτη, ο Anderson περνάει την ώρα του με τα εκπληκτικά ντοκιμαντέρ του Luis Malle, την ταινία The Out-of-Towners του Arthur Hiller και το An Angel at My Table του Jane Campion, το οποίο μάλιστα, όπως ο ίδιος είπε, δεν είναι η πρώτη φορά.