Μπορείς από μία φαινομενικά ηλίθια ιδέα να γίνεις εκατομμυριούχος; Όποιος συμφωνεί, ας σηκώσει το χέρι του. Όποιος διαφωνεί, ας προσπαθήσει να σηκώσει και τα δύο του χέρια την ώρα που βρίσκεται για κατούρημα.
Κι όμως, παιδιά. Σ' αυτόν τον μάταιο κόσμο, κάτι τέτοιες, απλές ιδέες είναι που σε κάνουν ζίλιονερ και μάλιστα από το πουθενά. Ακόμα και μέσα από την τουαλέτα.
Όπως αυτός ο θεούλης που έφτιαξε αυτό:
Ο εκατομμυριούχος (πλέον) φίλος μας, Matt Williams το όνομά του, όταν ήταν φοιτητής πριν από μια δεκαετία, έκανε αυτό που κάνεις κάθε φοιτητής: Έβγαινε έξω και έπινε σαν να μην υπάρχει αύριο. Τόσο μάλιστα, που δεν μπορούσε να αποχωριστεί την μπύρα του, ακόμα και στο κατούρημα. Όπως όλοι μας άλλωστε. Οπότε, ένα βράδυ, εν ώρα ιεροτελεστίας, του ήρθε μία ιδέα, αρκετά χαζή για να τη θυμάται την επόμενη μέρα, αλλά και αρκετά έξυπνη για να τη γράψει σε χαρτοπετσέτα, να τη δει μπροστά του μετά το ξύπνημα και να βγάλει πολλά εκατομμύρια λίγο καιρό αργότερα: Ένα απλό ράφι για να βάζεις την μπύρα σου όταν κατουράς ρε φίλε!
Η καλύτερη έρευνα ΟΛΩΝ των εποχών: Όσο πιο συχνά πηγαίνεις για μπύρες τ
Μάλιστα, επειδή καμία πρωτογενής ιδέα δεν μπορεί να φέρει την επανάσταση (και τα εκατομμύρια), ο τύπος την εξέλιξε και πάνω στο ράφι έβαλε διαφημίσεις. Κι αυτές του έφεραν τσουβάλια λεφτά.
Αφού έκανε μία επενδυσούλα 40.000 ευρώ για να μισθώσει μία κατασκευαστική εταιρεία να φτιάξει αυτό το προϊόν, το ονόμασε LavCup με λογότυπο «Επειδή δεν μπορείτε να το κρατήσετε». Το LavCup είναι ένα μικρό ράφι φτιαγμένο από καουτσούκ, μαζί με αντιμικροβιακό για να το διατηρεί καθαρό και υγιεινό. Πάνω του, υπάρχει μία κλειδωμένη υποδοχή για διαφήμιση ώστε να μην μπορεί κανείς να το σπάσει στις τουαλέτες των γηπέδων, που αποτελούν και τον ευρύτερο πελάτη του επιχειρηματία.
Μάλιστα, η εξάπλωση του προϊόντος ξεκίνησε το 2013 από το γήπεδο των Seattle Seahawk, ομάδας του NFL. Ο Matt Williams, προσέγγισε τον πρόεδρό τους, Peter McLoughIin, κι αφού γλίτωσε από τα μπινελίκια του που σπατάλησε χρόνο από τη ζωή του, στη συνέχεια απέσπασε τα συγχαρητήρια και έαν τρανό «Ναι» στην υλοποίηση της ιδέας.
Μίας ιδέας που, μόνο το 2017, του απέφερε 1,5 εκατομμύριο ευρώ. Πώς; Όχι με το προϊόν αυτούσιο, αλλά με τις διαφημίσεις πάνω σε αυτό. Συγκεκριμένα, 21.000 τέτοια ράφια μοιράστηκαν ΔΩΡΕΑΝ σε 26 χώρους (κυρίως γήπεδα), ωστόσο τα μισά έσοδα από τις διαφημίσεις που το κοσμούν πηγαίνουν στην τσέπη του Matt.
Και κάπως έτσι έγινε πλούσιος. Ας υψώσουμε το ποτήρι μας (ενώ κατουράμε) κι ας πιούμε στην υγειά του εν λόγω τύπου.