Πώς θα ήταν η Nike αν ήταν Action Hero;

Ένας ψιλοκαμμένος illustrator από την Ελβετία έδωσε ξεκάθαρη απάντηση.

Συνήθως το μυαλό φτάνει μέχρι εκεί που ορίζει η λογική. Γι' αυτό, λοιπόν, όταν ακούς το όνομα ενός brand, αυτόματα σχηματίζεις εικόνα από τα προϊόντα ή την υπηρεσία που ορίζουν αυτή τη μάρκα και έχουν καταφέρει να την εδραιώσουν στη συνείδηση του αγοραστικού κοινού. 

Είπαμε, όμως. Έτσι λειτουργεί το μυαλό, αυτά ορίζει η λογική. 

Η δουλειά ενός illustrator είναι να υπερβαίνει την κοινή λογική και μέσα από τη δουλειά του να υπερβαίνει τετριμμένα. Αυτήν τη μέθοδο ακολούθησε και ο Ελβετός εικονογράφος Dexter Maurer o οποίος πήρε μερικά από τα πλέον γνωστά brands παγκοσμίως και φαντάστηκε πώς θα ήταν αν ήταν action heroes. Με δικά τους ονόματα κι εξοπλισμό, βεβαίως βεβαίως...

Η φαντασία του μετουσιώθηκε σε πράξη και το αποτέλεσμα της πράξης απεικονίζεται στο άλμπουμ που ακολουθεί.



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved