Σαφώς και από τότε που μπήκαν για τα καλά στη ζωή μας οι online αγορές, τα «ψώνια» έγιναν πιο προσιτά και εύκολα, ακόμα και για τους πιο δύσκολους του τομέα: τους άντρες.
Σύμφωνα με «Έκθεση 2023 για το ηλεκτρονικό εμπόριο» του Ομίλου Nexi για το ηλεκτρονικό εμπόριο στη Σκανδιναβία (Δανία, Νορβηγία, Σουηδία), στην περιφέρεια DACH (Αυστρία, Γερμανία, Ελβετία) και στην περιφέρεια CSEE (Κροατία, Ελλάδα), καταλάβαμε πώς λειτουργούν οι συμπατριώτες μας, σε τι «επενδύουν» περισσότερο και τι προτιμούν παραπάνω.
Προτεραιότητα του Έλληνα είναι το σπίτι, για αυτό και ξοδεύουν 3,1 δισ. ευρώ για ηλεκτρικές οικιακές συσκευές, 2,6 δισ. ευρώ για λευκές συσκευές και 2,4 δισ. ευρώ για ρούχα. Σε σύγκριση με άλλες κατηγορίες, αυτές οι τρεις αντιπροσωπεύουν το 47% των συνολικών δαπανών για φυσικά αγαθά.
Έρευνα: Κι όμως το 60% των Ελλήνων δεν ξέρει κολύμπι
Άντρες εναντίον γυναικών, άσο στα σημεία
Όσον αφορά τις διαφορές μεταξύ των φύλων σε σχέση με τη συμπεριφορά τους στο online shopping, οι Έλληνες τείνουν να αγοράζουν διαδικτυακά λίγο περισσότερο, αν και οι Ελληνίδες δεν απέχουν πολύ. Ο μεγάλος αριθμός ατόμων που πραγματοποιούν διαδικτυακές αγορές σε διάφορες πληθυσμιακές ομάδες καταδεικνύει τη δύναμη του ηλεκτρονικού εμπορίου.