Για τις παθογένειες της trap στην ελληνική κοινωνία έχουμε αναφερθεί εκτενώς. Δεν έχει κανένα ιδιαίτερο νόημα να αναμασάμε τα ίδια και τα ίδια. Είναι ζητήματα που οφείλει να λύσει η ίδια η Πολιτεία μέσω της παιδείας και της κοινωνικής μόρφωσης. Ακόμη ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν η εμφάνιση του Snik στο Μουσείο του Λούβρου. Ο δημοφιλής Έλληνας trapper γνωστός για τη σχέση του με την Ηλιάνα Παπαγεωργίου και το μπιφ του με τον έτερο «σταρ» της ελληνικής trap, Light, αποφάσισε να κάνει αυτό που πράττει κάθε τουρίστας που σέβεται τον εαυτό του όταν επισκέφτεται το Παρίσι. Να κάνει μία βόλτα από το Μουσείο του Λούβρου. Μόνο που ήταν εντελώς «εκτός θέματος» όπως μας έχει μάθει η Βίκυ Καγιά.
Μπούκαρε στο Μουσείο με full face και βλαχομαγκιά χιλίων καρδιναλίων, σαν διαρρήκτης. Άναψε το ηλεκτρονικό τσιγάρο του και ανέβασε stories από την... βόλτα μαγκιάς στο Μουσείο.
Ώπα Snik, κάτσε να μιλήσουμε σοβαρά
Αν κάποιος δεν είναι 15 ετών, δεν μπορεί να ταυτιστεί με αυτά τα stories. Αλλά ακόμη κι αν ταυτιστεί, κάτι δεν πάει σωστά. Δεν είμαστε εδώ για να σου κάνουμε μαθήματα τέχνης ή styling, αλλά νομίζουμε καταλαβαίνεις και ο ίδιος πόσο άστοχη ήταν αυτή η εμφάνιση. Πόσο εκτός τόπου και χρόνου, πόσο απαράδεκτη και πόσο ασεβής ήσουν. Κανείς δεν σε πήρε στα σοβαρά και περισσότερο ντρόπιασες τον ίδιο σου τον εαυτό. Το να μπουκάρεις σ’ ένα Μουσείο λες και είσαι στο πέταλο ενός γηπέδου και ετοιμάζεσαι να ανάψεις καπνογόνο ή να πάρεις τα πανό του αντιπάλου, είναι μια εικόνα πραγματικής αυτοταπείνωσης. Δεν χρειάζεται κανείς να σου υπαγορεύσει το dress code, ούτε να σου απαγορεύσει το τι θα φορέσεις, αλλά μεγάλο παιδί είσαι και νιώθεις τι σου εξηγούμε.
Ο Light είπε την πιο σωστή κουβέντα για την trap και την κοινωνία μας
Η εικόνα σου θύμιζε ενός 15χρονου έφηβου που μόλις ξεκίνησε να βγαίνει σε club και «αισθάνεται κουλ στην τοποθεσία Λούβρο». Αν το έκανες για να κεντρίσεις το ενδιαφέρον, τότε ίσως να τα κατάφερες. Αλλά την επόμενη φορά θα θέλαμε να σκεφτείς. Αξίζουν πραγματικά αυτά τα 15 λεπτά δημοσιότητας αν είναι να ξεπληρώνονται μέσω της ταπείνωσης;