Όχι δεν είναι σοκαριστικό τελικά: Για τους χρήστες του Twitter, ήταν ένα πραγματικό θαύμα το "Squid Game", την τεράστια παγκόσμια επιτυχία που έγινε η μεγαλύτερη τηλεοπτική εκπομπή του Netflix μόλις κυκλοφόρησε. Το κορεατικό δράμα ήταν το Νο. 1 τηλεοπτικό σόου με τις περισσότερες tweet της χρονιάς. Ένα παγκόσμιο ρεκόρ για το Twitter αλλά και για την ίδια τη σειρά.
Στις ΗΠΑ, μετά το «Squid Game» ήταν τα «WandaVision», «Sesame Street», «Saturday Night Live» και «Game of Thrones» της Disney Plus, σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία του Twitter. Με λίγα λόγια το Squid Game έσπασε κάθε δυνατό ρεκόρ στην ιστορία του social media Twitter.
Το τελευταίο κορεάτικο σόου θρίλερ επιβίωσης του Netflix - Squid Game, έχει κατακλύσει το διαδίκτυο. Η εκπομπή κυκλοφόρησε στις 17 Σεπτεμβρίου 2021 και έχει συγκεντρώσει 111 εκατομμύρια προβολές παγκοσμίως - καθιστώντας την τη μεγαλύτερη κυκλοφορία σειρών του Netflix. Αυτό αμέσως φάνηκε σε όλες τις πλατφόρμες και ειδικότερα στο Twitter στο οποίο έγινε πραγματικός χαμός με χιλιάδες tweet ανά λεπτό που μιλούσαν για τη σειρά από τους ίδιους τους χρήστες.
Είναι η πρώτη εκπομπή του Netflix με 111 εκατομμύρια θεατές τον πρώτο μήνα, είπε η εταιρεία. Η σειρά έσπασε εύκολα το προηγούμενο ρεκόρ από το «Bridgerton», το οποίο παρακολούθησαν 82 εκατομμύρια νοικοκυριά τις πρώτες 28 ημέρες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, μόνο και μόνο επειδή 111 εκατομμύρια άνθρωποι το είδαν στο Netflix, αυτό δεν σημαίνει ότι παρακολούθησαν ολόκληρη τη σειρά από την αρχή μέχρι το τέλος. Τα στοιχεία του Netflix λαμβάνουν υπόψη μόνο τους χρήστες που συντονίστηκαν για τουλάχιστον δύο λεπτά.