«Είμαστε αρκετά ικανοποιημένοι από τη μέχρι τώρα πορεία υλοποίησης του ψηφιακού μετασχηματισμού της Attica Bank αλλά έχουμε ακόμη αρκετό δρόμο να διανύσουμε», σημειώνει στο CNN Greece ο Δημήτρης Πλαγιάννης, Chief Digital & Retail Officer της Attica Bank. Σύμφωνα με τον τελευταίο, για την Attica Bank ψηφιακή τραπεζική σημαίνει κατ’ αρχήν η χρήση νέων ψηφιακών τεχνολογικών λύσεων και υποδομών με στόχο την παροχή μιας αναβαθμισμένης ολιστικής εμπειρίας εξυπηρέτησης του πελάτη, κάτι που σημαίνει ότι είναι απαραίτητη τόσο η επένδυση στο κομμάτι των υποδομών όσο και σε εκείνο του λογισμικού, που βελτιώνει αισθητά και προάγει αναβαθμισμένη και φιλική λειτουργικότητα σε όλα τα κανάλια εξυπηρέτησης. Επιπλέον, η Attica Bank, προσβλέπει μέσω αυτής της επένδυσης να δημιουργήσει μία περισσότερο φιλική πελατειακή εμπειρία με στόχο την ανάκτηση της εμπιστοσύνης και προσέλκυσης νέων ιδιωτών πελατών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων, την ετοιμότητα για παροχή ουσιαστικών συμβουλών σε ένα μεγάλο μέρος της πελατειακής της βάσης και εν τέλει την καλύτερη εξυπηρέτηση, ξεπερνώντας το σημερινό παραδοσιακό μοντέλο που βασίζεται ουσιαστικά στην απλή διεκπεραίωση συναλλαγών. Και δεν είναι τυχαίο ότι στα πλάνα της Attica Bank περιλαμβάνεται η θέσπιση ενός νέου ρόλου εσωτερικά στην τράπεζα, αυτόν του «Πρεσβευτή Ψηφιακής εξυπηρέτησης».
Ενέργειες
Η υλοποίηση του ψηφιακού πλάνου της Attica Bank βρίσκεται σε πλήρη εφαρμογή. Η Τράπεζα έχει κατ’ αρχήν προχωρήσει στη δημιουργία μίας νέας γενιάς ψηφιακών υπηρεσιών, οι οποίες αποκαλούνται “Attica Digital”. Αυτές περιλαμβάνουν:
Τον επανασχεδιασμό μίας νέας ιστοσελίδας για την Tράπεζα Την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικής τραπεζικής (Attica e-banking & Attica Mobile) με τη χρήση κωδικών μιας χρήσης (SMS Token) Την δωρεάν παροχή ασύρματης πρόσβασης στο διαδίκτυο στα Καταστήματα αλλά και ATMs της Τράπεζας (Attica Bank Free Wi-Fi) Τη δημιουργία ενός εκτεταμένου δίκτυου ATM με τη συμμετοχή σε δίκτυο ΑΤΜ τρίτου παρόχου Την αναβάθμιση της τεχνολογίας στα POS (TETRA Desktop & Tablet) και την διάθεση e-portal εμπόρων Την διάθεση νέας εταιρικής χρεωστικής κάρτα Business Debit Card Την διάθεση νέων καρτών με δυνατότητα ανέπαφων (contactless) συναλλαγών
Ο μετασχηματισμός περιλαμβάνει πάντως και κινήσεις βελτίωσης στις διαδικασίες που ακολουθεί εσωτερικά η Attica Bank, ιδίως στον τομέα της αυτοματοποίησης των εγκριτικών διαδικασιών. Στο πλαίσιο αυτό έχει ξεκινήσει η χρήση ψηφιακής υπογραφής και σύντομα θα ακολουθήσει και η υλοποίηση ψηφιακών υπηρεσιών όσον αφορά την εγγραφή πελατών (Digital Customer Onboarding) με σκοπό, αφενός την διευκόλυνση προσέλκυσης νέων πελατών αλλά και αφετέρου τη καλύτερη εξυπηρέτηση των υφιστάμενων απομακρυσμένων πελατών της Τράπεζας.
Διαβάστε περισσότερα στο Cnn.gr