Όταν το 2021 η διοίκηση της Victoria's Secret πήρε μία ιστορική απόφαση να αποστασιοποιηθεί από τα αγγελάκια και να αγκαλιάσει τη διαφορετικότητα και την περιεκτικότητα, πίστευε ότι θα φέρει κοσμογονία στη βιομηχανία της μόδας και θα αυξήσει κατακόρυφα τα έσοδα του brand. Τι συνέβη τελικά; Δύο χρόνια μετά και παρότι αυτή η αλλαγή συγκέντρωσε θετικές κριτικές στο διαδίκτυο, δεν οδήγησε σε αύξηση των πωλήσεων. Για την ιστορία, τα έσοδα για το 2023 προβλέπεται να φτάσουν τα 6,2 δισεκατομμύρια δολάρια, αντιπροσωπεύοντας μείωση 5% σε σχέση με το προηγούμενο έτος και ακόμη χαμηλότερα από τα 7,5 δισεκατομμύρια δολάρια που πέτυχαν το 2020.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Victoria's Secret, Martin Waters, αναγνώρισε ότι οι επιδόσεις της εταιρείας χρειάζονται βελτίωση, ιδίως σε ό,τι αφορά την ενίσχυση του πυρήνα της. Η μάρκα σχεδιάζει να επεκταθεί με την εισαγωγή activewear και μαγιό, την ανανέωση των υφιστάμενων καταστημάτων και το άνοιγμα 400 νέων τοποθεσιών εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών.
Πρώην «Άγγελοι» της Victoria’s Secret φοράνε τα δικά σου σκουπίδια και κάνουν χαμό
Ωστόσο το κλειδί είναι η επιστροφή στο παρελθόν. Μια αλλαγή κατεύθυνσης προς την εντυπωσιακή, σέξι πλευρά της, με επικεφαλής την επιστροφή του μακροβιότερου Αγγέλου της Victoria’s Secret, Adriana Lima. Κι αυτό ήταν το πρώτο βήμα. Το δεύτερο ήρθε το περασμένο καλοκαίρι, με την Naomi Campbell να δηλώνει παρούσα κάνοντας το ντεμπούτο της στη νέα καμπάνια του brand, επιβεβαιώνοντας την στροφή στις περασμένες δεκαετίες. Το τρίτο χτύπημα ήρθε από το icon και μοντέλο, Emily Ratajkowksi, η οποία θα βάλει το δικό της λιθαράκι.
Το πώς αυτές οι αλλαγές θα επηρεάσουν το θρυλική brand τα επόμενα χρόνια είναι τολμηρό να το προβλέψουμε αλλά η Victoria's Secret σίγουρα επικεντρώνεται στο να ανεβάσει ξανά τη θερμοκρασία. Και φυσικά τις μετοχές της στο Χρηματιστήριο.