Αν υπήρχε ένα supergroup από μοντέλα, bandleader θα ήταν σίγουρα η Kim Kardashian

Η Kim Kardashian μαζεύει όλα τα super star μοντέλα για τη νέα της σειρά εσωρούχων.

4 super models ποζάρουν μόνο με τα εσώρουχα για χάρη της Kim Kardashian κι αυτό είναι μία πραγματική είδηση που πρέπει να ενδιαφέρει όλους τους άνδρες.

Η νέα καμπάνια «Icons» για τη σειρά Skims intimates της Kim Kardashian σίγουρα ανταποκρίνεται στο όνομά της. Και σίγουρα σε αφήνει με ανοιχτό το στόμα μιας και όλα τα μοντέλα που συμμετέχουν είναι από την κορυφή της λίστας.

 

 

Ο μεγιστάνας του shapewear έφερε μαζί για πρώτη φορά τα supermodels Alessandra Ambrosio, Tyra Banks, Heidi Klum και Candice Swanepoel, όπως επισημαίνει η Page Six. Και τα τέσσερα σούπερ μοντέλα είναι πρώην αστέρια της μόδας και φυσικά οι άγγελοι της Victoria's Secret.

Kendall, Kylie και Kim σε νέες φωτογραφικές περιπέτειες

«Έχει περάσει καιρός από τότε που ήμασταν όλες μαζί, οπότε ήταν τόσο ξεχωριστό να ξαναβρεθούμε. Ευχαριστώ Kim που το έκανες», έγραψε η Heidi Klum στο Instagram.

 

 
 

«Τι καταπληκτική στιγμή που ξαναβρίσκω τα κορίτσια μου», πρόσθεσε η Ambrosio, καθώς η Swanepoel δήλωσε στο γκρουπ «The posse you never know you need». Οι φωτογραφίες ξεπερνάνε κάθε expectation και όλος ο ανδρικός πληθυσμός ζητωκραυγάζει.

«Δεν είχα κάνει φωτογράφιση εσώρουχων από τότε που αποσύρθηκα από την πασαρέλα, αλλά ήταν σαν να κάνω ποδήλατο», αποκάλυψε η Tarya Banks. «Οι πόζες επέστρεψαν ακόμα πιο άγριες από πριν!». Είναι να μην σε κάνει χαρούμενο τώρα μία τέτοια δήλωση;

 

Δεν είναι η Kim, είναι η Jordyn και έχει βαρεθεί να την φωνάζουν Kardashian

Η Kardashian ισχυρίστηκε μάλιστα ότι δεν είχε αρχικά προγραμματίσει να συμμετάσχει στο γύρισμα, αλλά «ψήθηκε και μπήκε κι αυτή μέσα γιατί ήταν πολύ εμβληματικό το όλο πράγμα».

Μια δήλωση αποκαλύπτει ότι η Kardashian «επέλεξε και τα τέσσερα γνωστά ονόματα για να πρωταγωνιστήσουν στην καμπάνια, επιδεικνύοντας τη δύναμη, την ενέργεια και την αιώνια γοητεία των μοντέλων με εικόνες που αντικατοπτρίζουν τη διαρκή κληρονομιά των γυναικών».

 

 

Η καμπάνια «χαιρετίζει δυνατές, ισχυρές γυναίκες, αναδεικνύοντας το κύρος της κολεκτίβας υψηλής μόδας σε κομμάτια ρούχων που κάνουν όλες τις γυναίκες να αισθάνονται σαν θεές».

Αν και κυκλοφόρησε το 2019, τα εσώρουχα Skims έχει αποδειχτεί μια τεράστια επιτυχία για την Kardashian. Στις αρχές του 2021, το πλειοψηφικό μερίδιό της στην επωνυμία εσωρούχων, μαγιό, και ειδών ρούχων - αξίας περίπου 500 εκατομμυρίων δολαρίων, κατά το Forbes - την βοήθησε να γίνει δισεκατομμυριούχος.

Χάρη σε μια εισροή επενδύσεων, το Fortune αναφέρει ότι το brand Skims αξίζει τώρα 3,2 δισεκατομμύρια δολάρια. Η Kardashian και ο διευθύνων σύμβουλος της Skims, Jens Grede, εξακολουθούν να διατηρούν το μερίδιο ελέγχου.



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved