Δεν υπάρχει αμφιβολία πως το δυσκολότερο αλλά και απολαυστικότερο κομμάτι σε μία σχέση, είναι η πρώιμη περίοδος του φλερτ, όπου τα πρώτα ραντεβού διαδέχονται το ένα το άλλο. Είναι η ίδια περίοδος που και οι δύο πλευρές προσπαθούν μέσα από τα σημάδια που δίνει ο ένας στον άλλο αντίστοιχα, να καταλάβουν αν βρίσκονται στο ίδιο σημείο, ώστε να αποφασίσουν αν θα προχωρήσουν μαζί ή χώρια στην επόμενη «πίστα». Όταν βγαίνεις και περνάς καλά με τον άλλο, ο χρόνος που μοιράζεσαι μαζί του κυλάει σαν νερό, αντίθετα με τις στιγμές που δεν είσαι μακριά του ανυπομονώντας απλά πότε θα τον ξαναδείς. Η χρονική περίοδος κατά την οποία γνωρίζεστε, είναι εκείνη που χωρίς να το καταλάβεις, σε κάνει να επενδύεις όχι μόνο χρονικά αλλά και συναισθηματικά για μία επόμενη συνάντηση. Πολλές φορές δε, όλα ξεκινούν από το πρώτο ραντεβού. Και όταν λέμε για πρώτο ραντεβού, μας έρχονται στο μυαλό αυτά εδώ.
Τι γίνεται όμως όταν το κορίτσι με το οποίο βγαίνεις, δεν ενδιαφέρεται για σένα, όχι τουλάχιστον όσο εσύ για εκείνο; Πώς θα μπορέσεις να διακρίνεις μέσα στη θολούρα των αβέβαιων πρώτων ημερών, τα σημάδια που αποδεικνύουν πως βρίσκεστε σε διαφορετικό κεφάλαιο, ώστε να μην απογοητευτείς αργότερα; Υποθέτω πως σε κανέναν δεν αρέσει να έρχεται αντιμέτωπος με την απόρριψη. Όσο νωρίτερα όμως καταλάβεις τι στ’ αλήθεια συμβαίνει, τόσο πιο έγκαιρα θα μπορέσεις να πας παρακάτω και να βγεις πάλι σαν λαγωνικό στην «αρένα» του σύγχρονου dating. Η αλήθεια είναι πως ο καθένας από εμάς, έχει έναν δικό του ξεχωριστό τρόπο να εκφράζει ερωτικό ενδιαφέρον, οπότε δεν υπάρχει κάποιος απαράβατος «δεκάλογος» που να ορίζει τι θα ή τι δεν θα κάνει κάποιος όταν σε γουστάρει. Ωστόσο, πάντα υπάρχουν μερικά μικρά στοιχεία τα οποία έχει σημασία να μην σου περάσουν απαρατήρητα. Ακριβώς για αυτό, παρακάτω έχουμε καταγράψει για σένα μερικά αλάνθαστα και αποδεδειγμένα σημάδια, τα οποία αποδεικνύουν πως δυστυχώς απλώς δεν σε γουστάρει.
Είναι μονίμως κάπου «αλλού»
Το πιο προφανές και αδιάψευστο σημάδι ότι η άλλη δεν ενδιαφέρεται για σένα, είναι το γεγονός πως ενώ είστε μαζί η προσοχή της αποσπάται σε τέτοιο βαθμό που καταλήγεις να το αντιλαμβάνεσαι. Δεν σε κοιτάει στα μάτια, οι ερωτήσεις που κάνει σε κάνουν να αναρωτιέσαι αν τόση ώρα μιλάς σε τοίχο, ελέγχει με ανησυχητική συχνότητα το κινητό της, πρέπει να της επισημαίνεις τις ίδιες πληροφορίες (π.χ. το όνομα της αδερφής σου) ξανά και ξανά. Όταν κάποιος μας φλερτάρει, είτε είναι άντρας είτε γυναίκα, θα δώσει το 100% της προσοχής και της ενέργειάς του για αυτόν τον σκοπό, ιδιαίτερα όταν βρίσκεται στον ίδιο χώρο μαζί μας. Την επόμενη φορά, λοιπόν, που η φίλη σου θα σκρολάρει σε κάποια σελίδα ενόσω εσύ της μιλάς, σταμάτα και ρώτησέ την παριστάνοντας τον χαζό: «Έγινε κάτι σοβαρό; Σε βλέπω ότι κοιτάς το κινητό σου επίμονα. Ελπίζω να μην συνέβη κάτι που σε αναστάτωσε». Με αυτόν τον τρόπο, θα της κάνεις αρκετά κατανοητό πως αντιλήφθηκες την απόσπασή της και εκείνη αναλόγως με το πόσο την ενδιαφέρεις ή θα στρέψει ουσιαστικότερα και περισσότερο την προσοχή της σε σένα ή λίγο μετά την παρατήρησή σου θα συνεχίσει -αφηρημένη- να κάνει το ίδιο.
Δεν ξεμένει ποτέ από δικαιολογίες
Έχεις παρατηρήσει πως προσπαθεί να αποδεσμευτεί όσο γρηγορότερα μπορεί από τα ραντεβού σας προβάλλοντας διάφορες προφάσεις όπως: «Πρέπει να πάω το σκύλο μου βόλτα γιατί θα κατουρήσει στο χαλί αν αργήσω»; Κάθε φορά που της προτείνεις κάτι ενδιαφέρον όπως σινεμά, φαγητό σε κάποιο funky μεξικάνικο, μία έκθεση εικαστικών, εκείνη αρχίζει να σου απαριθμεί έναν προς έναν τους λόγους που «πολύ ευχαρίστως αλλά…» πάλι δεν θα μπορέσει. Στην πραγματικότητα, όλες αυτές οι δικαιολογίες που μοιάζουν να μην τελειώνουν ποτέ, είναι τα εμπόδια που βάζει στην κατάσταση για να καταλάβεις πως δεν θα πάει ποτέ των ποτών παρακάτω. Όταν γουστάρουμε κάποιον ή κάποιος μας γουστάρει, αυτόματα σκαρφαλώνουμε στις πρώτες θέσεις των προτεραιοτήτων του, για να μην πω στην κορυφή. Όλες οι άλλες υποχρεώσεις, εντός και εκτός γραφείου, μεταπτυχιακού ή whatever, μπαίνουν asap σε «δεύτερη» μοίρα και κοιτάμε να ξεμπερδεύουμε μαζί τους όσο το δυνατόν γρηγορότερα, με απώτερο σκοπό να δημιουργήσουμε χώρο και χρόνο για τον έρωτα! Δεν υπάρχει λόγος, λοιπόν, να συνεχίσεις να προσπαθείς για μία «σχέση», όταν είσαι ο μόνος που καταβάλλει όλη την προσπάθεια. Αν ο άλλος δεν ενδιαφέρεται αρκετά, ώστε να δώσει ώθηση από την αρχή, πολύ δύσκολα θα το κάνει στο μέλλον. Είναι γνωστό άλλωστε πως, όταν υπάρχει ενδιαφέρον και από τις δύο πλευρές, όλα κυλάνε με μία πηγαία φυσικότητα και με μία ορμή, που τίποτα και κανείς δεν μπορεί να μπει εμπόδιο!
Δεν μοιράζεται πράγματα
Την ίδια στιγμή που εσύ είσαι ένα βιβλίο ανοιχτό και δεν σταματάς να της διηγείσαι πράγματα από το πρόσφατο ή και μακρινό παρελθόν σου, εκείνη μοιάζει να κρατάει επτασφράγιστα μυστικά, τα οποία αραιά και που «ψαρεύεις» με τη γνωστή μέθοδο «το τσιγκέλι». Μπορεί να της κάνεις ερωτήσεις για πράγματα που γνωρίζεις από πριν πως την ενδιαφέρουν με σκοπό να την ιντριγκάρεις και να «απλωθεί» ο διάλογος, οι απαντήσεις της όμως περιορίζονται σε μερικές μόνο άχρωμες και συγκαταβατικές λέξεις. Για να σε προλάβω, όχι δεν είναι συνεσταλμένη και σίγουρα δεν το κάνει γιατί φοβάται πως θα μονοπωλήσει το ενδιαφέρον ανοίγοντας το στόμα της. Όταν κάποιος ενδιαφέρεται, είναι πολύ εύκολο να γίνει και ενδιαφέρον. Αυτό συμβαίνει γιατί έχει την ανάγκη να μοιραστεί εμπειρίες ζωής και απόψεις, θέλοντας από τον άλλο να λάβει και το ανάλογο feedback, έτσι ώστε να αποφανθεί αν εντέλει ταιριάζουν ή όχι.
Η αλάνθαστη γλώσσα του σώματος
Last αλλά διόλου least, είναι η «γλώσσα» του σώματος, η οποία φανερώνει πολλά περισσότερα από όσα θέλουμε να πιστεύουμε. Αν έχεις ασχοληθεί έστω λίγο με τον χορό, φυσικά θα γνωρίζεις πόσο μεγάλη σημασία έχει η στάση του σώματος, το να είμαστε ευθυτενείς, είτε στεκόμαστε όρθιοι είτε καθόμαστε σε μία καρέκλα. Ναι, είναι ενθαρρυντικό το κορίτσι που σε ενδιαφέρει να αισθανθεί άνετα και να «λυθεί» από το πρώτο κιόλας ραντεβού, όχι όμως και το να κάθεται σαν παρατημένο παλτό στην πλάτη της καρέκλας, ούτε με το να «παίζει» ανασηκώνοντας ελαφρώς τα πόδια αυτής και περιφέροντας το βλέμμα της σε κάθε σημείο εκτός από αυτό που εσύ βρίσκεσαι. Το ίδιο σημαντικό είναι να εστιάσεις και στις εκφράσεις της, αν αυτές βέβαια υπάρχουν. Αν πάλι σε κοιτάει αλλά με άδειο βλέμμα… πεντάχρονου μετά από μαραθώνιο καρτούν μπροστά από την τηλεόραση, τότε ρίξε της ένα ελαφρύ χτύπημα στον ώμο να σιγουρευτείς πως είναι ακόμη ζωντανή και δεν έχει πεθάνει από τη βαρεμάρα.