Το Tommy Hilfiger group, το οποίο ανήκει στην PVH Corp. [NYSE:PVH], ανακοίνωσε ότι ο Alex Pall και ο Andrew (Drew) Taggart -παγκοσμίως γνωστοί ως το pop μουσικό δίδυμο, The Chainsmokers- θα είναι οι παγκόσμιοι πρεσβευτές του brand για την ανδρική Tommy Hilfiger συλλογή, συμπεριλαμβανομένης της Hilfiger Edition, της Tommy Hilfiger Tailored και της Tommy Hilfiger sportswear συλλογής, από το Φθινόπωρο του 2017. Το βραβευμένο με Grammy δίδυμο φέρνει ένα μοντέρνο, νεανικό twist στην πάνω από 30 χρόνια παγκόσμια ανδρική κληρονομιά του brand.
«Οι The Chainsmokers βρίσκονται στο επίκεντρο της σύγχρονης pop κουλτούρας και η μουσική τους αντηχεί σε ένα παγκόσμιο κοινό», δήλωσε ο Tommy Hilfiger. «Θαυμάζω τον τρόπο με τον οποίο έχουν χαράξει μια νέα θέση στη μουσική σκηνή που συγχωνεύει την indie, την ποπ, την dance και την hip-hop μουσική. Ο Alex και ο Drew είναι πραγματικά ο τέλειος ορισμός του σημερινού Tommy Guy - το ταλέντο τους, η αισιοδοξία τους, ο μοναδικός τους ήχος και η αβίαστη δροσιά, τους έχουν κάνει να ξεχωρίσουν στον κόσμο της μουσικής. Είμαστε εξαιρετικά ενθουσιασμένοι που δουλεύουμε μαζί τους στο χώρο της μόδας».
«Η πρωτοποριακή προσέγγιση του Tommy Hilfiger να συγχωνεύσει τη μόδα και τη μουσική είναι μέρος της ανδρική μας κληρονομιάς», δήλωσε ο Daniel Grieder, Διευθύνων Σύμβουλος της Tommy Hilfiger Global και της PVH Ευρώπης. «Η συνεργασία μας με τους The Chainsmokers αντικατοπτρίζει τη στρατηγική δέσμευση της εταιρείας να φέρει την επόμενη γενιά καταναλωτών της Tommy Hilfiger στο ανδρικό κομμάτι της επιχείρησής μας με συναρπαστικές συλλογές, ολοκληρωμένες αγοραστικές εμπειρίες και πρόσβαση στην ψηφιακή αγορά. Οι αντρικές μας συλλογές παραμένουν στο επίκεντρο καθώς θέλουμε να ξεκλειδώσουμε όλο το δυναμισμό του brand Tommy Hilfiger σε όλες τις περιοχές του κόσμου».
Οι The Chainsmokers, δημιουργήθηκαν το 2012 και έχουν πουλήσει περισσότερα από 10 εκατομμύρια singles και είναι σήμερα οι τρίτοι πιο δημοφιλείς καλλιτέχνες στον κόσμο. Το 2017, το δίδυμο κέρδισε το βραβείο Grammy Best Dance Recording με το "Don’t Let Me Down" με την Daya και το single "Closer" με την Halsey αναγνωρίστηκε ως η κορυφαία συνεργασία της χρονιάς στα Billboard Music Awards. Ήταν επίσης το πρώτο βίντεο με στίχους στην ιστορία που ξεπέρασε το ένα δισεκατομμύριο προβολές στο YouTube.
«Όπως και ο Tommy Hilfiger, πάντα πιστεύαμε στο να γιορτάζουμε την ατομικότητα και να σπάμε τους κανόνες», δήλωσαν οι The Chainsmokers. «Ο Tommy Hilfiger άνοιξε το δρόμο για συνεργασία της μόδας και της μουσικής και είμαστε ενθουσιασμένοι που δουλεύουμε με ένα brand που ταιριάζει τόσο πολύ με τη δική μας καλλιτεχνική προσέγγιση και μοιράζεται το πάθος μας για τη δημιουργία αξέχαστων εμπειριών για τους φαν μας».
Η καμπάνια φωτογραφήθηκε από τον Lachlan Bailey στο Σαν Φρανσίσκο και τα αποκλειστικά teasers βίντεο θα μονταριστούν με μια προσαρμοσμένη μιξαρισμένη μουσική από κομμάτια των The Chainsmokers. Ξεκινώντας το παγκόσμιο λανσάρισμα από το φθινόπωρο του 2017, η ανδρική καμπάνια περιλαμβάνει print, online και out-of-home media placements και υποστηρίζεται από μοναδικές καταναλωτικές εμπειρίες και βιωματικά events που συνεχίζουν να φέρνουν τη μοναδική αντίληψη του brand, αυτή του ποπ πολιτισμού στη ζωή, σε ολόκληρο τον κόσμο. Η ανδρική Tommy Hilfiger καμπάνια θα τρέξει παράλληλα με την γυναικεία διαφημιστική εκστρατεία του brand, με την παγκόσμια πρέσβειρα του brand και Αμερικανίδα supermodel Gigi Hadid.
Οι ανδρική Tommy Hilfiger συλλογή για το Φθινόπωρο του 2017, γιορτάζει τη δεκαετία του 90’ δίνοντας ένα νέο twist στην παράδοση, καθώς η συλλογή ενσωματώνει την επαναστατική διάθεση που χαρακτηρίζει τη συγκεκριμένη δεκαετία. Οι ανδρικές Tommy Hilfiger συλλογές είναι διαθέσιμες στα καταστήματα Tommy Hilfiger και σε επιλεγμένα σημεία πώλησης.
Ο Tommy Hilfiger έχει μια μακρόχρονη συγγένεια με τη μουσική, η οποία παρέμεινε μια ατελείωτη πηγή έμπνευσης καθ’ όλη τη διάρκεια της καριέρας του και εξελίχθηκε σε μια ισχυρή σχέση μεταξύ του brand και της μουσικής βιομηχανίας. Στη δεκαετία του '90, o Tommy Hilfiger ήταν ένας από τους πρώτους σχεδιαστές που ανάμειξαν τη μόδα με διασημότητες, και έγινε πρωτοπόρος ντύνοντας νέους καλλιτέχνες όπως οι: Aaliyah, Mark Ronson και Usher, σπονσοράρωντας συναυλίες για τους λάτρεις της Britney Spears και του Lenny Kravitz και ντύνοντας μουσικούς όπως ο David Bowie και η Beyoncé στις διαφημιστικές του εκστρατείες.
Ο Tommy Hilfiger ήταν ο χορηγός της γνωστής περιοδείας "No Security" των Rolling Stones το 1999, που ήταν τότε η πρώτη περιοδεία της μπάντας μετά από δεκαετίες. Από τότε, ο Tommy Hilfiger συνέχισε να συνεργάζεται με θρυλικούς καλλιτέχνες της μουσικής σκηνής, όπως μεταξύ άλλων οι Wyclef Jean, John Legend και Alicia Keys.