Αν προσκαλούσες ένα μονοθέσιο, μια μοτοσικλέτα MotoGP™, ένα Rallycross, ένα αυτοκίνητο WRC και ένα ηλεκτρικό όχημα, το Ford SuperVan 4.2, σε έναν αγώνα, ποιος πιστεύεις ότι θα κέρδιζε; Η απόλυτη μάχη αποκαλύπτει ποιο όχημα έχει την μεγαλύτερη ταχύτητα σε μια πίστα ευθείας γραμμής, σε μια απομακρυσμένη τοποθεσία αεροδρομίου.
Δεν είναι εύκολο να το πεις. Όπως όλοι γνωρίζουν, τα μονοθέσια της F1 είναι τα ταχύτερα σε τέσσερις τροχούς, αλλά είναι πιο γρήγορα από μια μοτοσικλέτα MotoGP™; Τα σύγχρονα αυτοκίνητα WRC είναι επίσης γρήγορα, ενώ τα αυτοκίνητα του World Rallycross είναι ειδικά κατασκευασμένα για σύντομο σπριντ. Και μην αγνοείς τα Ford SuperVan 4.2 – κινούνται άμεσα και είναι πολύ γρήγορα από την αρχή.
Ποιος διαγωνίζεται στον αγώνα drag;
Οι οδηγοί των οχημάτων είναι η αφρόκρεμα του διεθνούς μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ο νεότερος οδηγός της F1 και οδηγός δοκιμών της Red Bull Racing, Liam Lawson βρίσκεται στο τιμόνι της RB8 που κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, ενώ ο νικητής των αγώνων MotoGP™ και development rider της Red Bull KTM Factory Racing, Dani Pedrosa οδηγεί το RC16.
Ο πρωταθλητής του WRX, Timmy Hansen πιλοτάρει το Team Peugeot -Hansen 208 rallycross και το αστέρι του WRC, Adrien Fourmaux βρίσκεται στο Ford Puma Hybrid Rally1. Τέλος, ως μπαλαντέρ, ο θρυλικός νικητής του Le Mans, Romain Dumas είναι με ένα Ford SuperVan 4.2, ένα αμιγώς ηλεκτρικό θηρίο που οδήγησε στην κορυφή του Pikes Peak Hill Climb το 2023.
Τα οχήματα και τα στατιστικά που πρέπει να γνωρίζεις
Ποιος κέρδισε τον απόλυτο αγώνα;
Στην απόσταση των 400 μέτρων, κανείς δεν μπορούσε να νικήσει τον πανίσχυρο Pedrosa και την Red Bull KTM Factory Racing RC16. Ο Ισπανός έχει καταβάλει σκληρή προσπάθεια για την εξέλιξη των KTM, ώστε να μετατρέψει τις επαναστατικές μοτοσικλέτες με ατσάλινο σκελετό σε νικητές αγώνων. Τον ακολούθησε στενά ο Lawson με την RB8 στους δύο πρώτους γύρους, αλλά το πραγματικό σοκ ήταν η ολοκληρωτική ηλεκτρική ισχύς του Ford Supervan 4.2 που νίκησε το μονοθέσιο της F1 κατά 0,1 δευτερόλεπτα στον τελευταίο γύρο.
Σύμφωνα με τον Pedrosa, είχε ακόμα περισσότερη ισχύ στο δεξί του χέρι, αλλά έπρεπε να τη μετριάσει για να διασφαλίσει ότι τα ελαστικά του είχαν τη μέγιστη δυνατή πρόσφυση. Αυτό του έδωσε την ταχύτερη δυνατή διαφυγή στην ολισθηρή επιφάνεια. «Ήταν δύσκολο στην αρχή να μην χρησιμοποιήσω πολύ ισχύ, ώστε να έχω την καλύτερη πρόσφυση», δήλωσε ο νικητής 31 αγώνων MotoGP™.