Η Tommy Hilfiger, η οποία ανήκει στη PVH Corp. [NYSE: PVH], και η The Coca-Cola Company [NYSE: KO] ανακοινώνουν το λανσάρισμα της capsule συλλογής TOMMY JEANS Coca-Cola®, μία ειδική εκ νέου έκδοση των look που ο κ. Tommy Hilfiger σχεδίασε το 1986 για να δημιουργήσει την πρώτη συλλογή ρούχων Coca-Cola. Τα iconic αμερικανικά brand μοιράζονται μια κληρονομιά που έχει ρίζες στην ποπ κουλτούρα και έχουν επανασυνδεθεί για να γιορτάσουν την ατομικότητα, την αισιοδοξία καθώς και την κοινή ιστορία τους με μια capsule συλλογή και μια καμπάνια εμπνευσμένη από τα αρχεία τους.
Η γυναικεία και ανδρική capsule συλλογή TOMMY JEANS Coca-Cola® θα είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα από τις 16 Μαΐου στο κατάστημα Tommy Jeans στο The Mall Athens(tommy.com).
«Η capsule συλλογή TOMMY JEANS Coca-Cola γιορτάζει ένα ορόσημο στην Tommy Hilfiger ιστορία», είπε η Avery Baker, Chief Brand Officer, Tommy Hilfiger Global. «Η συλλογή Coca-Cola που λανσαρίστηκε στα ‘80s ήταν έντονη, φωτεινή και άμεσα αναγνωρίσιμη. Αυτή η εκ νέου συλλογή βασίζεται στα πρωτότυπα σχέδια, γιορτάζοντας το αισιόδοξο και νεανικό πνεύμα στην καρδιά και των δύο brand, προσθέτοντας ένα σύγχρονο street-style twist για την επόμενη γενιά. Από τότε που κυκλοφόρησε η πρώτη συλλογή της Coca-Cola, έως σήμερα, η TOMMY HILFIGER συνέχισε να είναι πρωτοπόρος στη συνένωση της μόδας με την ποπ κουλτούρα».
Εμπνευσμένη από τις αυθεντικές διαφημίσεις, η ολοκληρωμένη digital καμπάνια έχει γυριστεί σε ένα μινιμαλιστικό background και γιορτάζει το χωρίς αποκλεισμούς πνεύμα στην καρδιά του brand TOMMY HILFIGER. Η καμπάνια έχει φωτογραφηθεί από τον Meinke Klein, έχει επιμεληθεί από τον Luke Day και περιλαμβάνει ένα πολυποίκιλο group από προσωπικότητες που φορούν τη συλλογή, όπως οι India Graham, Tyvanni Ebuehi, Zong Meng, Isabella Gallego, Kit Warrington, Mars Murray, Daniel Desmarais, Jiahe Zhang, και η Désiré Mia. Η καμπάνια περιλαμβάνει επίσης μια αποκλειστική συνέντευξη με τον κ. Tommy Hilfiger, η οποία θα μοιραστεί στα κοινωνικά δίκτυα, και ο Αμερικανός σχεδιαστής μιλάει για τη δημιουργία της πρώτης συλλογής ρούχων Coca-Cola.
Η capsule συλλογή TOMMY JEANS Coca-Cola για άντρες και γυναίκες επαναφέρει κομμάτια από τη συλλογή των 80’s με σύγχρονες σιλουέτες και ένα νέο λογότυπο που συνδυάζει τα iconic λογότυπα TOMMY JEANS και Coca-Cola. Η συλλογή περιλαμβάνει sweatshirts και T-shirts σε μπλε σκούρο, κόκκινο, λευκό, κίτρινο, πράσινο και γαλάζιο, με ένα μεγάλο λογότυπο TOMMY JEANS και Coca-Cola στο στήθος, κόκκινα σορτς που έχουν σε λευκό πλαίσιο το λογότυπο, ένα μπλε, κόκκινο και λευκό μπλουζάκι με το λογότυπο, ένα λευκό μπλουζάκι με το λογότυπο σε πέντε διαφορετικά χρώματα στο πίσω μέρος και ένα κόκκινο και άσπρο zip-front σπορ μπουφάν με το λογότυπο μπροστά. Το iconic πουκάμισο ράγκμπι επαναπροσδιορίστηκε σε κόκκινους και λευκούς ή μπλε, λευκούς και τιρκουάζ χρωματισμούς και τα oversized hoodies σε ζωηρό χρώμα με μια ολόκληρη εκτύπωση κολλάζ των Coca-Cola και TOMMY JEANS λογότυπων.
«Αυτή η σύγχρονη έκφραση της αρχικής συνεργασίας της Tommy Hilfiger με την Coca-Cola φέρνει αυτά τα iconic σχέδια στο επίκεντρο μιας νέας γενιάς», λέει η Michelle Moorehead, GM Global Licensing & Retail για την The Coca-Cola Company. "Η κοινή δέσμευση των brand μας για αυθεντικότητα και αισιοδοξία είναι φανερή σε όλη αυτή τη συλλογή".
Η κληρονομιά του brand TOMMY HILFIGER συνδέεται στενά με icons της ποπ κουλτούρας από τον κόσμο της μόδας, της μουσικής, της τέχνης και του θεάματος. Στη δεκαετία του '90, ο Hilfiger ήταν ένας από τους πρώτους σχεδιαστές που συνδύασαν τη μόδα με διασημότητες. Έγινε πρωτοπόρος στη βιομηχανία της μόδας ντύνοντας νέους καλλιτέχνες όπως οι Aaliyah, Mark Ronson και Usher αλλά και χρησιμοποιώντας μουσικούς όπως ο David Bowie και η Beyoncé στις διαφημιστικές του καμπάνιες. Τα τελευταία χρόνια, o Tommy Hilfiger συνεργάστηκε με το διεθνές supermodel Gigi Hadid σχεδιάζοντας τέσσερις γυναικείες capsule συλλογές TommyXGigi, καθώς και με τον επί τέσσερις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή της FIA Formula OneTM, Lewis Hamilton, σχεδιάζοντας δύο TommyXLewis ανδρικές συλλογές, για το Φθινόπωρο 2018 και το Καλοκαίρι 2019.
Οι φίλοι και οι fan του brand καλούνται να συμμετάσχουν στη συζήτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τη χρήση των @TommyHilfiger, #TommyHilfiger, και #cocacola.