associated press Τι ακριβώς κάνουν οι Έλληνες στα social media;

Το TikTok, το Instagram, η Gen Z και οι “μεγαλύτεροι” στο Facebook που δεν κάθονται με τη νεολαία.

Ας μην κοροϊδευόμαστε. Η τελευταία Πανελλήνια Έρευνα Focus on Tech Life για τη χρήση του διαδικτύου στην Ελλάδα, δε μας έκανε σοφότερους. Πάνω κάτω τα γνωρίζαμε αλλά η έρευνα ήρθε ως μία επιβεβαίωση όλων αυτών που είχαμε στο μυαλό μας: Όλοι μας είμαστε κολλημένοι με το διαδίκτυο αλλά οι διαφορές μας βρίσκονται στα social media. Εκεί υπάρχει ένα χάσμα γενεών, με τους “μεγαλύτερους” (αν είσαι πάνω από 35, βάλε τα κλάματα) να ασχολούνται περισσότερο με το Facebook, ενώ οι μικρότεροι θέλουν να καταναλώνουν posts και video σε Instagram και TikTok

 

 

Ναι οκ, ξέρω δεν πέφτεις από τα σύννεφα. Σύμφωνα με την έρευνα της Focus Bari για το διαδίκτυο, το Facebook είναι ξεκάθαρα το δίκτυο των «μεγαλύτερων 35+», ενώ στους Gen Z κυριαρχεί το Instagram και εξίσου «δυνατά» και το Tik Tok.

Αναλυτικά τα ευρήματα:

Όλοι οι Έλληνες (96%) ηλικίας 13-74 χρόνων είναι χρήστες internet, συνδέονται κυρίως από το κινητό τους, και περνούν κατά μέσο όρο 2 ώρες «συνειδητοποιημένο χρόνο» την ημέρα online.  

Ο κύριος λόγος σύνδεσης για όλες τις δημογραφικές ομάδες είναι τα social media, που στη νεαρή ηλικία φτάνουν να αφιερώνουν κατά μέσο όρο 3 ώρες την ημέρα «συνειδητά» (καθώς ο μη συνειδητοποιημένος χρόνος scrolling on social πιθανά είναι πολύ περισσότερος). 

Το Facebook είναι ξεκάθαρα το δίκτυο των «μεγαλύτερων 35+», ενώ στους Gen Z κυριαρχεί το Instagram και εξίσου «δυνατά» και το Tik Tok, που αναπτύχθηκε ραγδαία μέσα στα τελευταία τρία χρόνια.

Επίσης ραγδαία αυξάνονται και οι ηλεκτρονικές αγορές, με την μέση δαπάνη ανά εξάμηνο να έχει φτάσει τα 1.000 ευρώ στο e-commerce, ενώ τελικά πάνω από 1 στους 3 Έλληνες και πάνω από 1 στους 2 της Gen Z δηλώνουν ότι δεν θα μπορούσαν να ζήσουν χωρίς ίντερνετ.



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved