Τι κι αν οι παραδοσιακοί χρήστες του κάποτε πιο νεανικού μέσου κοινωνικής δικτύωσης κάνουν καμπάνια για την επιστροφή στο πατροπαράδοτο feed; Οι ιθύνοντες του Instagram δηλώνουν αμετακίνητοι στις αλλαγές στο feed με τα reels, αλλά και την μεγαλύτερη αλληλεπίδραση με άλλους λογαριασμούς σε βάρος των φίλων μας.
Το Instagram μοιάζει αποφασισμένο να φέρει πίσω τη Gen Z στις τάξεις του όσο κι αν προκαλεί την οργή των millennials. Μια οργή που ίσως και να πιάνει λίγο τόπο, από τη στιγμή που το Instagram βάζει λίγο νερό στο κρασί του δίνοντας μια κάποια δυνατότητα παραμετροποίησης. Η κυριότερη λειτουργία προς αυτή την κατεύθυνση έρχεται από τον περιορισμό του «θορύβου» στα προτεινόμενα posts.
Δηλαδή αντί να διαλέγεις τουλάχιστον τι θα βλέπεις στα προτεινόμενα posts, το Instagram πάλι θα σου δείχνει ό,τι θέλει, αλλά τώρα θα μπορείς να διαλέγεις τι δεν θες να βλέπεις φτιάχνοντας μια λίστα με περιγραφές, hashtags, ακόμα και emojis που συνδέεονται με συγκεκριμένα posts. Επίσης από την παλιά καλή λειτουργία του explore μέσω της οποία βρίσκαμε λογαριασμούς και posts που μπορεί να μας ενδιέφεραν, τώρα θα μπορούμε να επιλέγουμε μαζικά posts που δεν μας αρέσουν και όχι μόνο να μην τα ξαναβλέπουμε σαν προτάσεις, μαζί με τα accounts τους, αλλά να αποκλείονται και παρεμφερή posts με βάση την αισθητική και τα hashtags τους.
Έτσι μπορεί το Instagram να προσπαθεί ακόμα να γίνει TikTok, αλλά τουλάχιστον προσπαθεί με λιγότερο σπαμάρισμα. Τώρα το μόνο που μένει είναι να δούμε αν θα καλμάρει τους millennials που βλέπουν το αγαπημένο τους αυτοαναφορικό μέσο να τους προδίδει και φυσικά αν θα φέρει τη νεολαία να κάτσει με τους θείους. Κάτι μας λέει ότι δεν θα πετύχει κανέναν από τους δύο στόχους και θα αναγκαστεί σε άτακτη υποχώρηση, απλά μας το πάει σιγά-σιγά για να μην παραδεχτεί το λάθος του.