H ζωή των Sleepers είναι η επιτομή του cyberpunk σεναρίου. Αποκτούν συνείδηση σε μια κατάσταση υποτέλειας, ενός μιμούμενου ανθρώπινου μυαλού μέσα σε ένα σώμα Android, που αναγκάζονται να εργαστούν μέχρι να απορριφθούν. Όσοι δραπετεύουν δεν αντέχουν πολύ λόγω των ιχνηλατών στο σώμα τους και της σκληρής εξάρτησής τους από ένα φάρμακο γνωστό ως Stabilizer. Χωρίς αυτό, το σώμα του ύπνου θα απορρίψει τελικά τα βιοσυνθετικά όργανά του.
Ο πρωταγωνιστής του επερχόμενου Citizen Sleeper 2 κατάφερε να απενεργοποιήσει το tracker του και δεν χρειάζεται πλέον Stabilizer, αλλά αυτό δεν έχει κάνει την ύπαρξή του λιγότερο επισφαλή. Εκεί όπου το Citizen Sleeper έλαβε χώρα αποκλειστικά σε έναν μόνο διαστημικό σταθμό, το Citizen Sleeper 2 επιτρέπει στον παίκτη να εξερευνήσει τη ζώνη Starward, μια τοποθεσία που αναφέρεται συχνά στο πρώτο παιχνίδι.
Όσοι αγαπούν τα εκτεταμένα σενάρια θα το λατρέψουν. Με την αλλαγή της τοποθεσίας έρχεται ένα πλοίο και πλήρωμα για να το διαχειριστεί ο παίκτης, καθώς και μια δραματική αύξηση του πεδίου εφαρμογής. Με έκταση περίπου 250.000 λέξεις, το σενάριο του Citizen Sleeper 2 είναι σχεδόν διπλάσιο από το σενάριο του αρχικού παιχνιδιού.
Το νέο παιχνίδι κληρονομεί πολλά από τα συστήματα gameplay του προκατόχου του. Κάθε μέρα ή «κύκλος», ο παίκτης έχει έως και πέντε ζάρια για να αναθέσει σε ενέργειες (σαν να παίζεις DnD) που μπορούν να του κερδίσουν χρήματα ή να προωθήσουν την ιστορία. Η πιθανότητα ολοκλήρωσης μιας ενέργειας με επιτυχία εξαρτάται από το ζάρι που της αναθέτει ο παίκτης. Ένα πεντάρι, για παράδειγμα, έχει 50-50 πιθανότητες να παράγει είτε ουδέτερο είτε θετικό αποτέλεσμα, ενώ ένα έξι εγγυάται την επιτυχία. Κάθε task που κάνεις, φέρνει επίσης έναν παράγοντα κινδύνου, με αρνητικές ρίψεις ζαριών που οδηγούν σε πιο σοβαρά αποτελέσματα σε «επικίνδυνες» και «πολύ επικίνδυνες» ενέργειες.
Το Citizen Sleeper 2 έρχεται στις 31 Ιανουαρίου σε Nintendo Switch, Xbox Series X/S, PlayStation 5 και PC.