Χρειάζεται να σταθείς μια στιγμή και να συνειδητοποιήσεις πως για το Assassin’s Creed και τους φανς του, όλα ξεκίνησαν το 2007. Είχαμε μία πολύ συγκεκριμένη εντύπωση και εμπειρία για τα stealth games εκείνη την εποχή και παρότι το trailer του πρώτου παιχνιδιού ήταν αρκετά εντυπωσιακό, περιμέναμε το gameplay για μία πολλά υποσχόμενη μεσαιωνική εμπειρία. Τελικά, θα κερδίζαμε πολλά περισσότερα.
Tα Assassin’s Creed ήταν ταξίδια στο χρόνο. Οπωσδήποτε ήταν το κεντρικό στόρι στην Desmond Miles περίοδο που μας κράτησε, αλλά μας πήρε από το χέρι και μας οδήγησε σε ένα υπέροχο ταξίδι στην ιστορία που δεν μπορούσε μέχρι τότε να φανταστούμε. Η επιτυχία της Ubisoft, ήταν ότι κατάφερε να πλάσει τους κόσμους που δεν θα γνωρίσουμε ποτέ. Η φαντασία ήταν σίγουρα το μεγαλύτερο κομμάτι στην κατασκευή αυτών των κόσμων, όπως και η πλάση των ηρώων, αλλά έγινε με τόσο προσεκτικό τρόπο που αδημονούσες για την επόμενη ιστορία. Αυτοί οι κόσμοι εξελίχθηκαν. Οι ιδέες μεγάλωσαν. Τα ταξίδια στο χρόνο και η πλάση τους απέκτησε νέα μορφή, καλύτερα γραφικά, μεγαλύτερες ιστορίες. Παιχνίδι με το παιχνίδι, ένιωθες ότι χανόσουν μέσα σε ένα νέο κόσμο κάθε φορά. Αλλά αυτό δεν επιζητούμε στο κομμάτι της ψυχαγωγίας; Μία εμπειρία που να μπορούσε να γίνει μια ξεχωριστή μας πραγματικότητα.
Το κληροδότημα των παιχνιδιών, είναι αυτό που θα δούμε στο Mirage. Είναι μία μεγάλη στιγμή για δύο βασικούς λόγους. Ο πρώτος είναι η επιστροφή στις ρίζες, ώστε οι παλιοί να θυμηθούν τον λόγο που αγάπησαν το Assassin’s Creed, τόσο σε επίπεδο gameplay όσο και ιστορίας – η Βαγδάτη είναι άλλωστε κοντά στο αρχικό στόρι αν και τοποθετείται πριν τις Σταυροφορίες. Ο δεύτερος, είναι πως την παραπάνω ευκαιρία έχει τη δυνατότητα να τη γνωρίσει και η νεότερη γενιά των gamers, που είτε πρόλαβαν κάποιους τίτλους, είτε ήταν αρκετά μικροί σε ηλικία για να αντιληφθούν την μεγαλοπρέπεια του όλου στόρι. Αυτό είναι το επόμενο λογικό βήμα για να ακολουθήσουν και όλα τα υπόλοιπα projects της Ubisoft γύρω από το Assassin’s Creed.
Μέχρι στιγμής από όλα όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας, το Mirage ακολουθεί την πιστή φιλοσοφία του less is more. Mε έναν ήρωα πιστό στις βασικές αρχές του Τάγματος, όπως αυτές έχουν δοθεί από τους ιστορικούς των Σταυροφοριών -και νωρίτερα- και που επηρέασαν το στόρι για την δημιουργία αυτού του μοναδικού saga. Aν μέχρι τότε οι Ασασίνοι ήταν απλά ένα ακόμη κομμάτι των εμπειριών των Ευρωπαίων στην Ιερουσαλήμ (σ.σ.: ιστορικά ίσως η σημαντικότερη δολοφονία τους να ήταν του Κονράδου της Μομφεράτης που χρίστηκε βασιλιάς), απέκτησαν ακόμη μεγαλύτερη φήμη στα παιχνίδια της Ubisoft. Ήταν ένα μάθημα ιστορίας που ποτέ δεν φανταστήκαμε ότι θα μας άρεσε τόσο και ότι είχε τόσες προοπτικές.
O τίτλος που θα κυκλοφορήσει στις 12 Οκτωβρίου για Xbox Series S|X, Xbox One, PS5, PS4, EPIC, PC και Amazon Luna, ίσως έχει την μεγαλύτερη ευθύνη από όλους τους υπόλοιπους, γιατί σηματοδοτεί την αρχή μίας νέας εποχής. Μια εποχής με γνώμονα τις αξίες που αγαπήσαμε και αυτές που θα αποτελέσουν την βάση για όσα έρχονται. Δεν ξέρουμε αν ο Basim θα γίνει ο νέος Altair. Βασικά ούτε που θέλουμε κάτι τέτοιο. Θέλουμε όμως οι νεότεροι να τον αγαπήσουν όπως αγαπήσαμε εμείς τους προηγούμενους ήρωες και να αδημονούν για ακόμα δέκα και είκοσι και τριάντα νέα παιχνίδια. Και όλα ξεκινούν εκεί που ξεκίνησαν εξαρχής.
Σε ένα ταξίδι κάπου μακριά με μία κρυφή λεπίδα στο χέρι.