Το Sifu έκανε τους παίκτες να κολλήσουν στην δεύτερη πίστα

Το νέο παιχνίδι έχει ήδη προκαλέσει αρκετά νεύρα. 

Οι παίκτες του Sifu αγωνίζονται να ξεπεράσουν το δεύτερο επίπεδο του παιχνιδιού αλλά όμως είναι σχεδόν αδύνατον κάποιος να το καταφέρει.

Το παιχνίδι δράσης kung-fu της Sloclap ξεκίνησε την περασμένη εβδομάδα και έχει ήδη γίνει διαβόητο για το υψηλό επίπεδο δυσκολίας του. Πραγματικά δεν έχεις ξαναπαίξει κάτι πιο δύσκολο σε παιχνίδι.

Ωστόσο, κοιτάζοντας τα δεδομένα των ρεκόρ  που έγιναν από το PushSquare, δείχνει ακριβώς πού βρίσκονται αυτές οι αιχμές δυσκολίας: δηλαδή, στο δεύτερο επίπεδο. Εκεί είναι που κολλάνε όλοι.

Ο Πρόλογος του παιχνιδιού έχει ολοκληρωθεί από περίπου το 97 τοις εκατό των παικτών (αρκετά εύκολο, δεδομένου ότι δεν μπορείς να πεθάνεις), και το πρώτο επίπεδο έχει ολοκληρωθεί από το 82 τοις εκατό των παικτών. Μετά όμως το χάος.

 

 
 

Στη συνέχεια πέφτει στο 34 τοις εκατό των παικτών που ολοκληρώνουν το δεύτερο επίπεδο - σαφώς ένας τεράστιος βαθμός δυσκολίας υπάρχει κάπου εκεί.

Στη συνέχεια, η ολοκλήρωση του επόμενου επιπέδου μειώνεται σχεδόν κατά το ήμισυ στο 17 τοις εκατό των παικτών και στη συνέχεια στο 11 τοις εκατό για το επόμενο. Το 6 τοις εκατό των παικτών έχει κερδίσει το τελικό αφεντικό, ενώ το πλατινένιο τρόπαιο παραμένει εξαιρετικά σπάνιο στο 1 τοις εκατό.

Φυσικά, οι παίκτες δεν αναμένεται να περάσουν από τον πάτο σε πλατινένιο σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Αλλά αυτή η πτώση του ποσοστού για το δεύτερο επίπεδο αποδεικνύει ότι η υψηλή δυσκολία του παιχνιδιού ίσως δεν ήταν αρκετά ισορροπημένη.

 

 
 

Αποδεικνύει επίσης τη σημασία της προσβασιμότητας. Ενώ το Sifu είναι αναμφίβολα ένα παιχνίδι για να βελτιώσετε τις δεξιότητές σας στην εκδίκηση, αυτή η αιχμή δυσκολίας είναι ξεκάθαρα αδύνατη για την πλειοψηφία των παικτών.

Σε μια συνέντευξη στο Twitch, ο συνιδρυτής του Sloclap, Pierre Tarno, είπε ότι οι επιλογές προσβασιμότητας θα έρθουν σε μια ενημέρωση μετά την κυκλοφορία, συμπεριλαμβανομένης μιας ευκολότερης λειτουργίας δυσκολίας.

Αρχικά, ο Tarno επιβεβαίωσε ότι το παιχνίδι δεν θα λάμβανε λειτουργίες δυσκολίας, με σκοπό να "προκαλέσει τους παίκτες και να τους ενθαρρύνει να μάθουν, να βελτιωθούν και να προσαρμοστούν". Φαίνεται ότι η ομάδα τώρα κάνει πίσω σε αυτό.

Το Sifu είναι "ένα λαμπρό, εκκεντρικό παιχνίδι μάχης" σύμφωνα με τις κριτικές εκεί έξω, που "θέλει ιδιαίτερη προσοχή και υπομονή και σας ανταμείβει με games απίστευτης έντασης".

 Δες εδώ πως είναι το gameplay του Sifu:



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved