Οι αναβιώσεις ιστορικών, αλλά καθόλου ξεχασμένων brands δεν είναι πάντα μια εύκολη υπόθεση, παρά το ότι είναι μια κυρίαρχη τάση στη βιομηχανία του αυτοκινήτου και της μοτοσικλέτας. Για κάθε μία επιτυχημένη αναβίωση, έχουμε και δύο αποτυχίες. Η μία αποτυχία ήταν αρκετά ρομαντική και η άλλη χωρίς ψυχή, βασισμένη μόνο στα λεφτά. Η περίπτωση της Norton ήταν μια περίπτωση σαν την πρώτη, μέχρι που ήρθαν οι Ινδοί με την TVS και έδωσαν τη σοβαρότητα που χρειαζόταν ένα τέτοιο project.
Η αντιπρόταση της Triumph στα cafe racers των 200 ίππων σηκώνει το γάντι
H V4CR είναι cafe racer έκδοση της V4S και είναι η πρώτη που θα βγει από την γραμμή παραγωγής με την ευθύνη των Ινδών που δηλώνουν ότι έχουν φροντίσει να κρατήσουν μόνο τα καλά βρετανικά χαρακτηριστικά της Norton και έχουν εξαλείψει τις βρετανικές παθογένειες που όχι μόνο ευθύνονται για το ρήμαγμα της βρετανικής μοτοβιομηχανίας, αλλά μετενσαρκωθηκαν και στην αναβίωση της Norton.
O όρος cafe racer έχει κακοποιηθεί τόσο πολύ από κατασκευαστές, αλλά και από αποτυχημένα custom projects που έχουμε καταντήσει να μην ξέρουμε τι σημαίνει. Η Norton με την βαριά φανέλα του ονόματός της κατάφερε να βρει τις ρίζες της κατηγορίας χωρίς να αναλώνεται σε ανούσια νεορετρό μπιχλιμπίδια. Προερχόμενη από ένα superbike, τιμά τις ρίζες της κατηγορίας και είναι αυτό που πρέπει. Η V4CR είναι χτισμένη γύρω από τον V4 των 1200 κυβικών της V4S με τους 185 ίππους και έχει χάσει όλα τα περιττά και λιπαρά στοιχεία με το πλαίσιο να είναι το μοναδικό στοιχείο μεταξύ κινητήρα, αναβάτη και περιβάλλοντος.
Στο μπροστινό μέρος την παράσταση κλέβουν τα clip-ons που έχουν αρχίσει να εκλείπουν (κακό λογοπαίγνιο) ενώ το βάρος έχει πέσει στα 204 κιλά, κάτι που σημαίνει ότι η cafe racer της Norton δεν είναι απλά όμορφη, αλλά και ικανή. Η τιμής της αγγίζει τις 50.000€ αλλά σε αυτή την τιμή δεν αγοράζει κάποιος μια κορυφαία μοτοσικλέτα που κοιτάζει στα μάτια όλες τις κορυφαίες streetfighter, αλλά και μια χειροποίητη κατασκευή που καταφέρνει να συνδυάζει craftsmanship με υψηλή τεχνολογία. Από το cornering ABS και τα τα τρία προγράμματα οδήγησης, μέχρι τα φρένα της Brembo και την τιμονόπλακα μηχανουργικής κατεργασίας, η γυμνή αδερφή της V4S καλεί τον αναβάτη της να ανακαλύψει μια σειρά από φετιχιστικές λεπτομέρειες.