Πριν από περίπου ένα τέταρτο του αιώνα, η Renault σκέφτηκε να πανηγυρίσει τις επιτυχίες της στη F1 με ένα διαφορετικό concept car. Έβαλε τον V10 των μονοθεσίων της Williams σε ένα εντελώς custom πλαίσιο το οποίο έντυσε με πάνελ που έμοιαζαν με αυτά του Espace και έτσι έφτιαξε το παράλογο αυτοκίνητο του κόσμου. Όχι τόσο παράλογο αν σκεφτούμε ότι η Renault ήταν η μητέρα των πολυμορφικών οχημάτων και πάνω σε αυτά έχτιζε την εταιρική της ταυτότητα τότε.
Φαντάζεστε μια Lamborghini χωρίς τον εμβληματικό V12 κινητήρα της;
Σε μία αντίστροφη πορεία η Honda θέλησε να παρουσιάσει τον νέο υβριδικό κινητήρα που θα χρησιμοποιεί στα μονοθέσια του πρωταθλήματος IndyCar το 2024 σε ένα πιο συμβατικό σχήμα. Όπως και στην περίπτωση του Espace, έτσι και αυτό το CR-V μόνο στην όψη μοιάζει με τα SUV των κοινών θνητών και ο ρόλος του είναι αυτός του αυτοκινήτου δοκιμών, ή αλλιώς «μουλάρι» όπως λέγεται στη γλώσσα των αγώνων.
Προκειμένου να είναι έτοιμος να κινήσει τα μονοθέσια του πρωταθλήματος IndyCar της επόμενης χρονιάς, ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 2,2 λίτρων που έχει και υβριδική υποβοήθηση με τη χρήση ενός υπερσυσσωρευτή όπως έχει και Lamborghini Sián. Οι υπερσυσσωρευτές μοιάζουν με μπαταρίες που έχουν σημαντικά μικρότερη αυτονομία από τις συμβατικές, αλλά η ταχύτατη αποφόρτισή τους δίνει τρομερή επιτάχυνση για προσπεράσεις κλπ.
Το αυτοκίνητο δρόμου που έφτασε πιο κοντά από όλα στη Formula 1
Το σασί αυτού το ειδικού CR-V είναι ένα custom χωροδικτύωμα. Στο πίσω μέρος υπάρχει ένα σημαντικό τμήμα από τα υπάρχοντα IndyCars της Dallara με την πίσω ανάρτηση του μονοθεσίου να μπαίνει σε ένα νέο υποπλαίσιο, ενώ στο μπροστινό τμήμα υπάρχουν στοιχεία από το τελευταίο NSX. Σε ό,τι αφορά τα κομμάτια που πράγματι προέρχονται από το συμβατικό CR-V, αυτά εξαντλούνται στις γυάλινες επιφάνειες και τα φωτιστικά σώματα. Οτιδήποτε άλλο σε αυτό το κεντρομήχανο Honda είναι φτιαγμένο από την αρχή.
Με τη χρήση του ειδικού τεχνητού καυσίμου της Shell που χρησιμοποιούν από αυτή τη χρονιά τα IndyCars, ο κινητήρας του CR-V αποδίδει 800 ίππους και αναμένεται να δοκιμαστεί για όλη τη χρονιά στις περισσότερες πίστες του πρωταθλήματος, αρχής γενομένης αυτό το το Σαββατοκύριακο στο Grand Prix του St. Petersburg. Για να δούμε αν τα υβριδικά IndyCars θα καταφέρουν να σώσουν του κινητήρες εσωτερικής καύσης.