Ελάχιστα ιαπωνικά αυτοκίνητα έχουν κατακτήσει την υπεραξία της 4ης γενιάς της Toyota Supra. Μαζι με το Skyline R34 και το Lancer EVO VI είναι ίσως τα πιο μυθικά αυτοκίνητα που έχουν παραχθεί στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, και ειδικά στην περίπτωση της Supra, οι τιμές έχουν ξεφύγει σε τέτοιο βαθμό που μπαίνουν στα χωράφια ευρωπαϊκών εξωτικών κατασκευών.
Στον μύθο της Supra έπαιξε καθοριστικό ρόλο ο σχεδόν πρωταγωνιστικός ρόλος που είχε εκείνη η πορτοκαλί Supra στο πρώτο Fast and the Furious, αλλά κανένα cult status δεν θα είχε επιτευχθεί ανάμεσα στους petrolheads χωρίς το μοτέρ-διαμάντι, το άσπαστο εξακύλινδρο μοτέρ που στα χέρια εμπειρων μηχανικών αποδίδει ακόμα και σήμερα τετραψήφιο αριθμό ίππων. Ένα μοτέρ όμως που κληρονόμησε από την προηγούμενη γενιά Supra, τη Supra που άλλαξε για πάντα την άποψη όλων για τα ιαπωνικά σπορ αυτοκίνητα.
Πίσω στα μέσα των 80s τα μεγάλα V8 άρχισαν να κερδίζουν και πάλι έδαφος αλλά οι Ιάπωνες μόλις είχαν αρχίσει να εκμεταλλεύονται στο έπακρο τις δυνατότητες τον εν σειρά εξακύλινδρων με τον 1JZ να αποδίδει από 200 έως 276 ίππους ανάλογα με τον κυβισμό και τον αριθμό των turbo. Με αυτό το μοτέρ η Supra 3ης γενιάς άνοιξε τον δρόμο για την επόμενη με τον 2JZ και τους 330 ίππους.
Η Hakosan Design θέλησε να αποτίσει έναν φόρο τιμής σε αυτό το πρωτοπόρο αυτοκίνητο με ένα restomod που κρατάει όλο τον αέρα των 8os στη σιλουέτα της Supra, αλλά προσαρμοσμένο στο σήμερα. Τα ξεχειλωμένα φτερά φιλοξενούν μεγαλύτερα λάστιχα και ζάντες, με τα ανάλογα φρένα φυσικά, και κάτω από το καπό υπάρχει διαθέσιμη όλη η γρήγορη ιστορία της Toyota. Η Hakusan μπορεί να εξοπλίσει τη Supra των ονείρων σαν με ένα αυθεντικό 1Jz, έναν ενισχυμένο και πιο σύγχρονο 2JZ, αλλά και τον τετρακύλινδρο 3s-GTE που εξόπλιζε τις κορυφαίες τετρακίνητες Celica. Αυτός ο κινητήρας δίνει και το καλύτερο ζύγισμα στην Supra με αναλογία 50:50 ανάμεσα στους άξονες, ενώ η ιπποδύναμη μπορεί φτάσει, ανάλογα με το πακέτο, ακόμα και τους 500 ίππους.