H Ferrari SP48 Unica είναι μία και μοναδική

Για κάποιον η F8 Tributo μοιάζει πολύ συνηθισμένη, κάτι που η Ferrari είναι κάτι παραπάνω από πρόθυμη να το διορθώσει.

Η σχέση της ιταλικής εταιρείας παραγωγής τετράτροχων ονείρων με τους πελάτες της είναι μοναδική στην αυτοκινητοβιομηχανία. Το να έχει κάποιος τα χρήματα για να αποκτήσει ένα από τα αυτοκίνητά της, είναι ίσως η πιο εύκολη από τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για να βρεθεί κάποιος πίσω από το τιμόνι μιας Ferrari. Οι αστικοί θρύλοι τις περισσότερες φορές είναι αλήθεια. Στη Ferrari δεν αρέσουν πολύ οι εκκεντρικοί πελάτες που σκοπεύουν να βάψουν σε κάποιο παρδαλό χρώμα ή να κάνουν κάποια άλλη καγκουριά πάνω στα εξωτικά της μοντέλα.

Αυτός είναι και ο λόγος που πολλοί διάσημοι έχουν μπει στη μαύρη λίστα της εταιρείας και έχουν αποκλειστεί από μελλοντικές αγορές, ενώ κάποιοι έχουν μπει σε αυτή πριν καν τολμήσουν να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους. Τελευταία γνωστή τέτοια περίπτωση, αυτή του Justin Bieber που είναι μάλλον αμφίβολο το αν θα τον δούμε ποτέ ξανά μέσα σε μια Ferrari, ούτε δανεική, ούτε σαν συνοδηγός δεν θα το ρισκάρει κανείς. Ωστόσο η ιταλική εταιρεία δεν είναι εντελώς αντίθετη με το customizing, αρκεί να την εμπιστευθεί κάποιος και να το κάνει η ίδια. Η ομάδα Ferrari Special Projects μετά από το απαραίτητο brainstorming μαζί με τον επίδοξο ιδιοκτήτη, μπορεί να φτιάξει από λευκό χαρτί την εμφάνιση οποιουδήποτε μοντέλου της, όπως για παράδειγμα μιας F8 Tributo.

 

 

Πίσω από τους σπηλαιώδεις αεραγωγούς βρίσκεται ο γνωστός V8 των 3,9 λίτρων με τους 710 ίππους, αλλά η όλη εξωτερική εμφάνιση έχει κάτι από τη νέα 296 GTB, αν και είναι εντελώς μοναδική. Οι καμπύλες και οι κοφτερές γωνίες δίνουν τον τόνο στην εμφάνιση της SP48 Unica, με την «αιωρούμενη» οροφή να κλέβει την παράσταση. Οι «αόρατες» κολώνες μπροστά θυμίζουν τη Lancia Stratos και προσφέρουν έναν ρετροφουτουριστικό χαρακτήρα στη σιλουέτα της.

Πίσω από την οροφή υπάρχει και η μοναδική μεγάλη μηχανολογική διαφορά με την F8 Tributo με την τοποθέτηση των intercooler σε τέτοια γωνία που να μην απαιτεί τους μεγάλος αεραγωγούς της F8, αλλά τους πιο διακριτικούς επιμήκεις που βλέπουμε στην Unica. Η τάση για πιο «χαμηλό» και επίμηκες προφίλ υπάρχει και σε άλλα σχεδιαστικά σημεία της, όπως για παράδειγμα στα κλασικά διπλά πίσω φώτα που δεν υπάρχουν πια με τα λεπτά led να συμβάλλουν στην κοφτερή εμφάνιση της SP48 Unica. 

 

 

Η ταυτότητα του τυχερού ιδιοκτήτη δεν είναι γνωστή, αλλά είναι σίγουρα κάτοχος πολλών άλλων μοντέλων, όπως συνήθως συμβαίνει με τα μοναδικά Special Projects. Εξίσου άγνωστη είναι και η τιμή της Unica, αν και είναι βέβαιο ότι θα είναι αρκετά πάνω από τις 300.000 της «βασικής» F8 Tributo.



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved