Όνειρό σου είναι να τρέχεις στην Εθνική και να σε κοιτάζουν οι γύρω για το «μωρό» που καβαλάς; Μην τρελαίνεσαι, για όλους έχει ο μπαχτσές.
Νταξ δεν σου υπόσχομαι καμιά Harley ή Triumph, αλλά επειδή νιώθω τον «Easy Rider» μέσα σου, ρίξε μια ματιά στην παρακάτω λίστα και θα σταματήσεις να ψάχνεις για ευκαιρίες σε περιοδικά και διαδίκτυο.
Αν επομένως έχεις μπάτζετ περιορισμένο –κάτω από 10 χιλιάρικα- αυτές είναι οι πέντε συν μία επιλογές που θα τις αγόραζες ακόμα και χτες.
1. Ηonda CBR500R
Τη γουστάρουμε γιατί: Με τέτοια εμφάνιση και τόσο κουλ στυλ η νέα CBR500R έχει ταμπέλα με τη λέξη «αδρεναλίνη» την οποία και θα νιώσεις από την πρώτη κιόλας στιγμή που θα την οδηγήσεις. Η απόλυτα φιλική supersport 441 κυβικών θα σε καλωσορίσει για τα καλά στον χώρο της ταχύτητας. Θα την αρνηθείς για 5.990 ευρώ;
Τελική: 175 km/h
Ισχύς: 35kw (47hp) στις 8.500 σ.α.λ.
Ροπή: 43 Nm στις 7.000 σ.α.λ.
Ρεζερβουάρ: 15,7 λίτρα
2. Suzuki SV650
Τη γουστάρουμε γιατί: Για τους δυνατούς γνώστες, η SV δεν είναι κάτι το καινούργιο. Η παλιότερη SV650 είναι το απόλυτο cult classic και η Suzuki αναβίωσε με τον καλύτερο τρόπο όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που έφτιαξαν τον μύθο του προηγούμενου μοντέλου. Είναι must και με τιμή λίγο πιο κάτω από τα 7 χιλιάρικα είναι ίσως το πλέον «καυτό» 650άρι της αγοράς.
Τελική: 210 Km/h
Ισχύς: 76hp (56kW) στις 8.500 σ.α.λ.
Ροπή: 64 Nm στις 8.100 σ.α.λ.
Ρεζερβουάρ: 13,8 L
3. Ducati Scrambler Sixty2
Τη γουστάρουμε γιατί: Μάλλον δεν περίμενες να δώσεις ποτέ 8 χιλιάρικα για 400άρα μοτοσικλέτα, ειδικότερα για μία που έχει μόνο 41 ίππους. Αδερφέ υπάρχει λόγος και μάλιστα σοβαρός. Δεν παίρνεις ό,τι και ό,τι. Παίρνεις Ducati. Οι οπαδοί του Valentino Rossi μπορεί να μην γκαζώσετε όσο ο Ιταλός αναβάτης αλλά η εμπειρία του να έχεις μια τέτοια μηχανή είναι σίγουρα συναρπαστική.
Τελική: 180 km/h
Ισχύς: 41hp (30,1 kW) στις 8.750 σ.α.λ.
Ροπή: 3,5kgm (34,3Nm) στις 7.750 σ.α.λ.
Ρεζερβουάρ: 14 L
4. BMW G310R
Τη γουστάρουμε γιατί: Είναι BMW, σου δίνει ασφάλεια και το design μπορεί να σε τρελάνει, ιδιαίτερα άμα τώρα ξεκίνησες να οδηγείς. Σε σχέση με τις αντίπαλες Honda CB300F και 390 Duke, με 4.500 ευρώ έχεις αποκτήσει μία… κολλητή 313 κυβικών και ίσως το μεγαλύτερο «όπλο» της γερμανικής εταιρίας για την κατάκτηση του «εναλλακτικού» κοινού των μηχανών.
Τελική: 145 km/h
Ισχύς: 33.6 bhp στις 9,500 σ.α.λ.
Ροπή: 21 lbf·ft στις 7,500 σ.α.λ.
Ρεζερβουάρ: 11 L
5. CSC TT250
Τη γουστάρουμε γιατί: Είσαι έτοιμος να πάθεις «εγκεφαλικό»; Όταν πρωτοκυκλοφόρησε έκανε μόνο 1700 ευρώ! Πλέον η τιμή του σπορ «μωρού» των 230 κυβικών… εκτοξεύτηκε στα 1.980 ευρώ αλλά μεταξύ μας δεν χαλάστηκες κιόλας. Αν σκεφτείς μάλιστα ότι οι κύριοι ανταγωνιστές του, Yamaha XT250 και Suzuki DR200S κάνουν σχεδόν τα διπλάσια τότε δεν χρειάζεται να σου πω κάτι άλλο. Είναι γουστόζικο, και αν βαριέσαι να το ξεκινήσεις κλωτσώντας, πάτα ένα κουμπί και η κούρσα ξεκίνησε!
Τελική: 120 km/h
Ισχύς: 16.1 στις 7.000 σ.α.λ.
Ροπή: 13.5 ft. lb. στις 5,500 σ.α.λ.
Ρεζερβουάρ: 11 L
BONUS: Moto Guzzi V9 Bobber & Roamer
Τη γουστάρουμε γιατί: Μπορεί να έχει πιο τσιμπημένη τιμή σε σχέση με τα παραπάνω - ελάχιστα κάτω από τα 10 χιλιάρικα – είναι βέβαιο όμως πως το φανατικό ελληνικό κοινό της Moto Guzzi δεν θα μείνει ασυγκίνητο. Το V9 Bobber και το custom-σπορ Roamer, με την αλουμινένια κατασκευή τους σε έχουν ήδη κατακτήσει και δεν το ξέρεις.
Τελική: 130 km/h
Ισχύς: 55hp (40,44 kW) στις 6.250 σ.α.λ.
Ροπή: 6,32kgm (62Nm) στις 3.000 σ.α.λ.
Ρεζερβουάρ: 15 L.