Η αγάπη των Αμερικάνων για δυνατά pick up trucks είναι γνωστή και μπορεί να είναι εντελώς ακατανόητη για εμάς εδώ στην Ευρώπη, οι πρόσφατες εικόνες με τα χιόνια τους αποκλεισμένους δρόμους έχουν αρχίσει να δίνουν νόημα στην ύπαρξη αυτών των αυτοκινήτων.
Τα τρία μεγάλα αμερικανικά εργοστάσια δίνουν έναν ιδιότυπο αγώνα ιπποδύναμης για τις κορυφαίες εκδόσεις των ημιφορτηγών τους και παρά το ότι πλέον βρίσκονται στη σφαίρα της ιπποδύναμης των supercars, το κοινό διψάει για περισσότερη γιατί τα άλογα ποτέ δεν είναι αρκετά.
Κάπου εδώ μπαίνουν στο παιχνίδι οι βελτιωτικοί οίκοι και εδώ έχουμε ένα παράδειγμα για όσους θεωρούν λίγα τα 700 άλογα του Ram TRX1500. H Apocalypse Manufacturing δεν περιορίστηκε σε μια αύξηση της ιπποδύναμης κατά 100 ίππους, φρόντισε να τους κάνει και χρηστικούς, όσο χρηστικοί μπορεί να είναι 800 ίπποι σε ένα εκτός δρόμου διπλοκάμπινο.
To Warlord, όνομα που δηλώνει τις προθέσεις του, έχει μπει στο κρεβάτι του προκρούστη και το μήκος του ξεπερνάει τα 6,7 μέτρα. Αυτή η αύξηση επέτρεψε στους μηχανικούς της Apocalypse να προσθέσουν έναν ακόμα άξονα μεταξύ των δύο υπαρχόντων. Φυσικά ο τρίτος άξονας δεν βρίσκεται εκεί μόνο για το θεαθήναι, μιας και είναι πλήρης διαφορικού κάνοντας το διπλοκάμπινο 6x6.
Για να είναι σίγουροι ότι η κτηνώδης δύναμη θα καταφέρει να περάσει στον δρόμο, και ότι άλλο βρίσκεται κάτω από τις 6 ρόδες του Warlord, είναι εφοδιασμένο με ζάντες 20 ιντσών και ελαστικά για λάσπη 37 ιντσών. Η ανάρτησή του είναι πλήρως ενεργητική και διαθέτει 6 προγράμματα λειτουργίας, sport, snow, custom, Baja, rock, και mud/sand.
Όσο εξωφρενικό κι αν φαίνεται το Warlord, δεν είναι το πιο ακραίο διπλοκάμπινο που έχει φτιαχτεί για την εξωτική αγορά των pick up επιδόσεων. Πριν από δύο χρόνια η Hennessy είχε παρουσιάσει τη δική της εκδοχή στα 6x6 επιδόσεων με το Mammoth με τον κινητήρα των 7 λίτρων και των 1200 επιδόσεων. Η διαφορά του Warlord είναι ότι δεν πρόκειται για μια μοναδική σπουδή επίδειξης ικανοτήτων, αλλά ότι είναι άμεσα διαθέσιμο μιας και μπορεί να το παραγγείλει οποιοσδήποτε έναντι 300.000 δολαρίων.
Η τιμή του μπαίνει για τα καλά στα χωράφια των hypercars αλλά αν σκεφτούμε τις ικανότητές του, συν ότι μπορεί να τα κοντράρει στα ίσα όταν έχει καλό καιρό, μάλλον πρόκειται για ευκαιρία.