Το hypercar της Bugatti προορίζεται για αποκλειστική χρήση στην πίστα και θεωρείται ό,τι πιο ακραίο έχει κατασκευάσει η γαλλική εταιρεία.
Από την άλλη κάποια μοντέλα θα χρησιμοποιηθούν και στον δρόμο για την χρήση από λίγους εκλεκτούς.
Ο κινητήρας των 1.850 ίππων εκτοξεύει το αμάξωμα των 1.240 κιλών, χαρίζοντας του παράλληλα απίστευτη αναλογία κιλών ανά ίππο της τάξεως του 0,67.
Με λίγα λόγια είναι τόσο ελαφρύ που μπορεί σχεδόν να πετάξει.
Οι άνθρωποι της Bugatti ισχυρίζονται ότι οι επιδόσεις της είναι αντίστοιχες με αυτές ενός μονοθεσίου της Formula 1, ενώ η τελική της ταχύτητα ξεπερνάει τα 500 km/h.
Από την άλλη ένα τέτοιο πράγμα ίσως και να είναι επικίνδυνο στο δρόμο. Ευτυχώς μόνο μία ή δύο θα κυκλοφορούν εκεί έξω.
Μάλιστα, όπως αναφέρει η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία, χρειάστηκε 3:07.1 για να καλύψει ένα γύρο στο Le Mans και 5:23.1 στο Nurbugring.
Πολύ απλά είναι το πιο γρήγορα αυτοκίνητο στον κόσμο αυτή τη στιγμή.
Από τη στιγμή που η Bugatti αγοράστηκε από τον Όμιλο Volkswagen το 1999, κάθε σύγχρονο μοντέλο της γαλλικής εταιρίας είναι ένα αριστούργημα της αυτοκίνησης.
Ένας από τους κυριότερους λόγους είναι ο quad-turbo W16 κινητήρας, αλλά και τα ασύγκριτα επίπεδα πολυτέλειας που προσφέρει.
Ωστόσο, η Bugatti έχτισε το όνομά της όχι μόνο από τα πολυτελή GT μοντέλα, αλλά και από τα ελαφριά αγωνιστικά αυτοκίνητα. Και φαίνεται, ότι η σύγχρονη Bugatti να κάνει το ίδιο.
Δες εδώ πως μοιάζει η Bugatti Bolide: