Μέσα από το στυλ μας, όμως, μπορούμε να εκφράσουμε τον εαυτό μας, απόλυτα. Διότι η μόδα μάς βοηθάει να «φωνάξουμε» πιο δυνατά, όσα φοβόμαστε ή δεν μπορούμε να πούμε με λόγια. Και για να σε κάνουμε να καταλάβεις ακριβώς τι εννοούμε, θα σε γυρίσουμε λίγο πίσω.
Μην πας μακριά, θυμήσου τότε, κάπου στη δεκαετία του 2000, όταν ένα ζευγάρι παπούτσια ήταν αρκετό για να αναπτύξεις τη μοναδική ταυτότητά σου. Να βγεις μπροστά από τις τάσεις και να τις ορίσεις, όχι απλά να τις παρακολουθείς και με λίγα λόγια, να είσαι always out there. Και αφού θυμηθείς όσα αντιπροσώπευες, τοποθέτησέ τα όλα κάτω από μία ομπρέλα, όπως ας πούμε… Vans.
Ας είμαστε ρεαλιστές, δεν τα έβγαζες ούτε στον ύπνο, ενώ στην καθημερινή γύρα που έκανες ως πιτσιρικάς, σε συνόδευαν σε κάθε σου περιπέτεια. Συνώνυμα της street skate κουλτούρας, των ωραίων στιγμών και της άρνησης των «κανόνων», δεν έμεναν ποτέ προσκολλημένα στους δικούς τους… κανόνες, δηλαδή τα basics σχέδια. Έτσι και τώρα, για να σου υπενθυμίσουν πώς είναι η αίσθηση του να είσαι «Always Out There», αντλούν στοιχεία από τα 00s, εφαρμόζουν μοντέρνες βελτιώσεις και τελικά, «φέρνουν» το Upland.
Τα 00s vibes συνδυάζονται με τη μοντέρνα αισθητική
Πράγματι, αντλώντας έμπνευση από τα 00s, μπορείς να συνεχίσεις να ζεις σήμερα «Off The Wall». Τον τρόπο θα στον δείξει η Vans. Γιατί συνδυάζοντας τη ρετρό αισθητική του 2000 με τον μοντέρνο σχεδιασμό, γεφύρωσε το παρελθόν με το παρόν, για να σου αποκαλύψει πώς να είσαι (και πάλι) «Always Out There». Αυτό είναι και το όνομα της νέας της καμπάνιας και αυτό είναι, επίσης, η απόδειξη πως συνεχίζει να υποστηρίζει την κουλτούρα του skateboarding και να πρωτοστατεί σε κάθε νέα γενιά.
Και πώς να μην το κάνει, αφού αποτελεί κορυφαίο skateboarding και αυθεντικό action sport brand υπόδησης, ένδυσης και αξεσουάρ, που έχει αναπτύξει μία μοναδική ταυτότητα βασισμένη στην αυθεντικότητα, στην καινοτομία και στην κοινότητα, για σου φέρνει πάντα αυτό που θέλεις, χωρίς καν να το ζητάς. Αυτήν τη φορά, λοιπόν, φέρνει ξανά ένα σχέδιο από το ιστορικό της, που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1999, ακόμα πιο ανανεωμένο.
Ο λόγος για το Upland, το βασικό μοντέλο της νέας καμπάνιας της, όπου με νέα σόλα, δέρμα στο πάνω μέρος, διακοσμημένο με το V logo σε τρεις διαφορετικές αποχρώσεις, συνδυάζει τη ρετρό αισθητική με το μοντέρνο στυλ, για να σου προσφέρει εξαιρετική άνεση και στήριξη. Πάνω από όλα, όμως, για να σου δείξει πόσο δημιουργικός μπορείς να γίνεις, όταν εκφράζεσαι ελεύθερα.
Ένας τρόπος ζωής ταυτισμένος με την ελευθερία του νεανικού πνεύματος
Αλήθεια, όμως, υπάρχουν… όρια στη δημιουργία; Και αν «ναι», πού συναντούν αυτά της ελεύθερης έκφρασης; Για το πρώτο ερώτημα δεν υπάρχει απάντηση. Για το δεύτερο, η απάντηση ίσως βρίσκεται στη σύμπτυξη της προσωπικής, πηγαίας δημιουργικότητας με κάθε μορφή τέχνης, λόγου χάρη skateboarding, και ό,τι συνεπάγεται αυτό.
Τα αποτελέσματα της σύμπτυξης αυτής μπορεί να βρίσκονται στον δρόμο, σε ένα ατελιέ, μέσα σε μία φωτογραφική μηχανή. Εκεί, έψαξε και η Vans για να επαναφέρει το στυλ των 2000 στο 2024 στο Upland της νέας καμπάνιας της «Always Out There». Συγκεκριμένα, συνεργάστηκε με skate ομάδες από μεγάλες πόλεις, όπως η Νέα Υόρκη, το Λονδίνο και το Τόκιο και με φωτογράφους και στυλίστες που μπορούσαν να αποτυπώσουν την επιρροή αυτών των διεθνών ομάδων, για να φέρει μία νέα οπτική στο «Off The Wall».
Έτσι, από τη μία, η Beatrice Domond και η παρέα της πήραν μέρος από το Lower East Side της Νέας Υόρκης, η Helena Long και οι φίλοι της εκπροσώπησαν το θρυλικό skate shop του Λονδίνου, Brixton’s Baddest και ο Rio Morishige με την ανανεωμένη ομάδα Tightbooth από το Τόκιο έδειξαν το… μέλλον. Από την άλλη, δημιουργοί, όπως η φωτογράφος Zora Sicher, ο βιντεογράφος Charlie Mcharg και ο στυλίστας Thistle Brown από τη Νέα Υόρκη, ο φωτογράφος Finlay Flint και ο στυλίστας Danny Reed από το Λονδίνο και ο φωτογράφος Kodai Ikemitsu, ο βιντεογράφος Kyota Kamei και ο στυλίστας Shun Watanabe από το Τόκιο έντυσαν και φωτογράφισαν τους αθλητές της Vans με διαχρονικά styles προσαρμοσμένα στο σήμερα.
Το αποτέλεσμα; Να μας κάνει να δούμε πώς η νοοτροπία αυτής της νέας γενιάς που έχει αντίληψη και «κινεί» τη μόδα, οδηγεί στην πρόοδο του πολιτισμού, του skateboarding και των trends.
«Ρόδα είναι και γυρίζει» λέει πολύ σωστά ο λαός και αυτό είναι κάτι που ταιριάζει πάρα πολύ στον τρόπο που λειτουργεί η μόδα, οι τάσεις της, αλλά και εσύ που θέλεις να είσαι «Always Out There». Βλέπεις, η μόδα κάνει κύκλους, εμπνέεται από το παρελθόν και «σχεδιάζει» το παρόν και εσύ φορώντας το Upland -ή τα Hylane και Mixxa- από τη νέα καμπάνια της Vans, μπορείς να ακολουθήσεις την ίδια διαδρομή.
Οι συλλογές της Vans είναι διαθέσιμες στα επίσημα καταστήματα της Vans, στο The Mall Athens, στο Golden Hall, στο Metro Mall, στο Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη, στο Nicosia Mall και το My Mall στην Κύπρο, στο corner του Attica City Link καθώς και σε επιλεγμένα καταστήματα λιανικής.