Η IWC αποτελεί μια εταιρεία με πολλούς και φανατικούς φίλους. Ένας εξ αυτών, ο John Mayer, ο οποίος είχε εκφράσει δημόσια τη λατρεία του για τα ρολόγια που κατασκευάζει.
Φυσικά δεν μπορεί να μην αναφερθούμε και στην καμπάνια της εταιρείας του 2014, όταν ο Γερμανός σκηνοθέτης Peter Lindbergh επέλεξε ένα cast από τα πιο δυνατά του Hollywood, για να διαφημίσουν το Portofino. Ewan McGregor, Emily Blunt και Christophe Waltz βρέθηκαν τότε στο ίδιο «τραπέζι» και πλέον είναι η σειρά ενός ακόμα σταρ να προωθήσει την IWC. Ο λόγος για τον Joel Edgerton.
Στο φεστιβάλ κινηματογράφου της Βενετίας, ο Αυστραλός ηθοποιός που βρέθηκε εκεί για την ταινία «The King», επιλέχτηκε από την IWC για ένα ρολόι, που όσα χρόνια κι αν περάσουν, παραμένει αναλλοίωτο και διαχρονικό μέσα στα χρόνια.
Μπορούμε να πούμε μάλιστα πως, ναι, το Portofino είναι… αθάνατο. Με βραχιόλι Milanese, με μια αύρα vintage και τους λατινικούς αριθμούς να σε καθοδηγούν, αποτελεί συνώνυμο του καλού γούστου.
Η IWC συνεχίζει να πρωτοτυπεί με αντίστοιχα κομμάτια, δείχνοντας το δρόμο και στις άλλες εταιρείες πως το παλιό (και καλό) δεν πεθαίνει ποτέ. Εσείς τι λέτε;