Η καμπάνια γιορτάζει αυτό που οι άνθρωποι αγαπούν στο Jack Daniel’s. "Είναι ένα εμπορικό σήμα που είναι πολλά πράγματα για πολλούς ανθρώπους και είναι ένα εμπορικό σήμα που είναι άνετο με αυτό ", δήλωσε ο Icaro Doria, διευθύνων σύμβουλος Creative Officer της Arnold.
Η πολυδιάστατη ταυτότητα του Jack Daniel’s φέρνει τους ανθρώπους κοντά και τους ενώνει μέσα από τα διαφορετικά μονοπάτια και τις αυθεντικές στιγμές που ο καθένας επιλέγει να ζει, με απλό αλλά ουσιαστικό τρόπο.
Ειμαστε υπερήφανοι, ταπεινοί, αυθεντικοί, φιλικοί, ήρεμοι, ανήσυχοι, θορυβώδεις. Ένα ωστόσο παραμένει αναλλοίωτο, η προσήλωση μας σε όσα δίνουν αξία και έμπνευση στη ζωή μας, είτε επιλέγουμε να τα μοιραζόμαστε είτε να τα κρατάμε για τον ευατό μας.
Όπως η επιλογή μας στο Whiskiest Whisky, στο Jack Daniel’s. Στην πιο αγαπημένη αυθεντική γεύση, στον χαρακτήρα που μας ενώνει.
Live Freely. Drink Responsibly.
Απολαύστε υπεύθυνα.