The Outsiders: Όταν ο Francis Ford Coppola δημιουργούσε τη νέα γενιά του Χόλιγουντ

Τόσα κοινά πρόσωπα σε μια ταινία-σταθμό του 1983. Όταν ο Coppola έβγαζε ακόμα σπουδαίες ταινίες.

Στη ζωή βάζουμε στόχους και προσπαθούμε να τους πετύχουμε. Άλλες τα καταφέρνουμε, άλλες πάλι αστοχούμε αν και μαθαίνουμε από τα λάθη μας. Στο δεύτερο σκέλος του συγκεκριμένου συμπεράσματος ίσως είναι και ένα μάθημα-ζωής για τον Francis Ford Coppola, τον σκηνοθέτη των μεγάλων επιτυχιών του παρελθόντος (Godfather Franchise, Apocalypse Now!, Bram Stoker’s Dracula) που επί τόσα χρόνια ετοίμαζε το έδαφος για το μεγάλο του project, ονόματι Megalopolis, το τελικό όμως αποτέλεσμα έδειξε ότι στα 85 του χρόνια, μάλλον δεν έχει πλέον τη φρεσκάδα και το «μάτι» που τον έκαναν να ξεχωρίζει στο επάγγελμά του.

 

 

Το Megalopolis το ήθελε πολύ, το ετοίμαζε 40 περίπου χρόνια, αλλά το αποτέλεσμα  της ταινίας ήταν ένα φιλμ που «θάφτηκε» από κάθε κριτικό ή θεατή που το παρακολούθησε, αφήνοντας τους πάντες με ένα τεράστιο «γιατί γυρίστηκε αυτή η ταινία;».

Εκτός και αν ισχύει ότι το Megalopolis είναι μια ταινία πολύ μπροστά από την εποχή της.

Την ώρα, λοιπόν, που ο Coppola δέχεται τα πυρά για την αξιοπιστία του, μας έρχονται στο μυαλό όλες εκείνες οι υπέροχες στιγμές που μας έχει προσφέρει, αλλά πέρα από τους εμφατικούς Don Vito και Michael Corleone, τον στρατιώτη της Αποκαλύψεως Cpt. Benjamin L. Willard και τον «στόχο» του στα βάθη του Βιετνάμ, Colonel Kurtz, ή τον πολύ διαφορετικό Κόμη Δράκουλα του Gary Oldman, έφτασε η στιγμή να μιλήσουμε για ένα άλλο έπος που με τα χρόνια πολλοί ξεχνούν ότι αποτελεί δικό του δημιούργημα.

 

 
 

Συμμορίες και Επαναστάτες Δίχως Αύριο. Ή αλλιώς The Outsiders

Σε μια Οκλαχόμα που μαστίζεται από κοινωνικές ανισότητες, η έχθρα και ο φθόνος πηγάζει μεν από το σπίτι, αλλά έχει τεράστιο αντίκτυπο και στις μικρότερες ηλικίες. Τα νέα παιδιά έχουν διαλέξει στρατόπεδο, είναι χωρισμένοι σαν την Ρίβερ Πλέιτ και την Μπόκα Τζούνιορς στην Αργεντινή, η πλούσια και η φτωχή τάξη, ή αλλιώς Socs εναντίον Greasers. Στο The Outsiders του Coppola κάθε μέρα είναι ένα παιχνίδι επιβίωσης.

Ο Francis Ford Coppola θα είναι πάντα σπουδαίος ακόμα και στις αποτυχίες του

Δεν υπάρχει bullying αλλά η βία στα χειρότερά της. Αγόρια δεν χρησιμοποιούν πλέον τα χέρια τους αλλά μαχαίρια, ταυτόχρονα όμως συνειδητοποιούν ότι μαζί με τη λαβή του μαχαιριού έχουν αφήσει κάτι άλλο να τους ξεφύγει και αυτό είναι η ζωή. Και όλο αυτό χωρίς αιτία.

 

 

Μια πολύ σκληρή οπτική για το πόσο δύσκολη είναι η καθημερινότητα, όπου ο νόμος είναι μεγαλύτερος εχθρός από την παρανομία. Ο Francis Ford Coppola καθοδηγεί μια ομάδα νεαρών που τότε έκαναν τα πρώτα τους βήματα, αλλά λίγα χρόνια αργότερα θα αποτελούσαν την επόμενη γενιά ηθοποιών, που θα έλαμπε σε Χόλιγουντ ή τη μικρή οθόνη.

Με εξαίρεση τον βασικό πρωταγωνιστή C. Thomas Howell (δανείζει συνήθως τη φωνή του σε ταινίες κινουμένων σχεδίων της DC Comics), το υπόλοιπο crew θυμίζει τις dream team που δημιουργεί τα τελευταία χρόνια ο Christopher Nolan.

Μόνο ο Christopher Nolan ξέρει να φτιάχνει All Star Casts

Απλά θα αναφέρουμε ότι μέσα είχε έναν άγνωστο τότε που σήμερα αψηφά τον κίνδυνο και κάνει μόνος του τα stunts, ενώ ένας άλλος έκανε καριέρα λόγω των Πολεμικών Τεχνών και έκανε πρόσφατα το επικό comeback του. 

Απολαύστε το All Star Cast που δημιούργησε το 1983 στο The Outsiders ο Francis Ford Coppola στο παρακάτω άλμπουμ, εκτός και αν τους πήρατε χαμπάρι από το παραπάνω τρέιλερ:

 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved