Σε κάποιο σου τριπάκι στις ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις, μπαίνοντας σε ένα από τα μουσεία που φιλοξενούν έργα εμβληματικών ζωγράφων, ίσως και να έχεις αναρωτηθεί το λόγο που δεν συνοδεύονται όλα αυτά τα αριστουργήματα με κάποια λεζάντα. «Σίγουρα θα μπορούσαν να μπουν χίλιες δυο λέξεις από κάτω», σκέφτεσαι κι αυτό που σκέφτεσαι έρχεται να το υλοποιήσει ο Davide di Napoli.
O μιλανέζος καλλιτέχνης, δημιούργησε το συγκεκριμένο πρότζεκτ όπου διάσημοι πίνακες συνοδεύονται από τα μοτό με τα οποία έχουν αφήσει το στίγμα τους στην αγορά διάφοροι εταιρικοί κολοσσοί. Κάπως έτσι, λοιπόν, ο Caravaggio συναντά την Nike, η Coca-Cola συνοδεύει τον Pere Borrell και ο Grant Wood «παντρεύεται» με την Apple.
Λατρεύουμε τον τρόπο με τον οποίο δημιουργείται η τέλεια αλληλοσυμπλήρωση μεταξύ εικόνα και λεζάντας σε ορισμένα από τα mashups που προκύπτουν. Δείτε και πείτε στο άλμπουμ που ακολουθεί...