«Το Star Wars Outlaws αποδεικνύει ότι ο Πόλεμος των Άστρων δεν αφορά μόνο τους Jedi»
Μια άκρως ενδιαφέρουσα συνέντευξη με δύο ανθρώπους που έπαιξαν σημαντικό ρόλο στη δημιουργία του Star Wars Outlaws.
Μια άκρως ενδιαφέρουσα συνέντευξη με δύο ανθρώπους που έπαιξαν σημαντικό ρόλο στη δημιουργία του Star Wars Outlaws.
Αποστολή στο Los Angeles, Χρήστος Κάβουρας
Πέρα από την ευκαιρία να παίξουμε το νέο videogame της Ubisoft, Star Wars Outlaws, το ταξίδι μας στο Los Angeles μας έδωσε τη δυνατότητα να γνωρίσουμε και τους ίδιους τους ανθρώπους πίσω από αυτό. Είδαμε από κοντά τους ηθοποιούς, ενώ μιλήσαμε λίγο και με την ηθοποιό που δανείζει τη φωνή της στην πρωταγωνίστρια Kay Vess, την Humberly Gonzalez.
Με την Kay Vess, Humberly Gonzalez
Περισσότερη ώρα, ωστόσο, είχαμε με την Lead Writer, Nikki Foy και τον Associate Game Director, Thibaut Machin, οι οποίοι μας έδωσαν μια άκρως ενδιαφέρουσα συνέντευξη γύρω για όλα όσα θα θέλαμε να μάθουμε για το videogame της Ubisoft.
- Πιστεύετε ότι το Star Wars Outlaws, καθώς και τα επόμενα που θα ακολουθήσουν, αποτελούν έναν καλύτερο τρόπο για να αυξηθεί η fanbase του Star Wars σε σχέση με τις ταινίες ή τις σειρές;
Nikki Foy: Αυτή είναι μία πολύ ενδιαφέρουσα ερώτηση. Νομίζω ότι το σύμπαν του Star Wars, ως μια τεράστια γαλαξιακή οντότητα, πραγματικά προσφέρεται για όλα αυτά τα διαφορετικά μέσα. Όταν ήμουν παιδί, τα βιντεοπαιχνίδια και οι ταινίες Star Wars υπήρχαν πάντα, δεν υπήρξε στιγμή στη ζωή μου που να μην υπάρχει το Star Wars. Ειλικρινά, αισθάνομαι ότι εμείς συνεχίζουμε αυτήν την παράδοση κρατώντας αναμμένη τη φλόγα αυτών των μοναδικών εμπειριών.
Thibaut Machin: Δεν ξέρω αν το παιχνίδι αυτό θα προσελκύσει περισσότερους fans αλλά πιστεύω ότι θα ευχαριστήσει ένα μεγάλο μέρος των ήδη υπαρχόντων παικτών. Έχουμε δουλέψει πάρα πολύ για το παιχνίδι αυτό και έχουμε προσπαθήσει να προσέξουμε μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια.
-Αυτό θα το πάρω σαν "ναι" (γέλια)...Είναι κάποια καινούρια στρατηγική το να δημιουργηθεί ένα παιχνίδι χωρίς Jedi ή χωρίς την ύπαρξη της Δύναμης στη βασική ιστορία?
Nikki Foy: Μας αρέσει πολύ που μπορούμε και ανακαλύπτουμε νέες πτυχές του συγκεκριμένου σύμπαντος, είναι κάτι που, ως fan του Star Wars, ήθελα να δω για πολύ καιρό. Το να βλέπεις αυτόν τον συνηθισμένο άνθρωπο που αποφασίζει ότι δεν θα παίξει το χαρτί της αμφιβολίας, αλλά θα "κλέψει" για τον δρόμο προς την επιτυχία, είναι τόσο διασκεδαστικό για μένα. Το να δουλεύω για τη δημιουργία μιας μοναδικής Kay Vess, φυσικά με αυτή την απίστευτη ομάδα όλα τα μέλη της οποίας είναι φανατικοί του Star Wars, έχει ως αποτέλεσμα να είναι κάθε κομμάτι του παιχνιδιού φτιαγμένο με τόση αγάπη και δημιουργικότητα που είναι δεδομένο ότι το αποτέλεσμα θα ήταν εξαιρετικό. Μιλάμε πραγματικά για ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα.
Thibaut Machin: Για να γίνουμε και λίγο πιο συγκεκριμένοι, δεν έχουμε κανέναν Jedi στο παιχνίδι (γέλια). Έχουμε σε πρώτο πλάνο το δίδυμο Kay και Nix που εξυπηρετεί την ιστορία αλλά ταυτόχρονα δημιουργεί πολλές προοπτικές και ευκαιρίες, όπως το ότι μπορούν να μιλούν μεταξύ τους, να βρίσκονται σε διάφορες καταστάσεις αλλά και να μπορούν να συνεργαστούν για να αντιμετωπίσουν δυσκολίες. Ειδικά ο Nix έχει τον τρόπο του να προσελκύει τον κόσμο. Πιστεύω ότι αυτή η χημεία μεταξύ τους είναι ένα πολύ ιδιαίτερο στοιχείο.
-Εάν μπορούσατε να ξεχωρίσετε 3 στοιχεία του παιχνιδιού για τα οποία νιώθετε πραγματικά περήφανοι, ποια θα ήταν αυτά?
Thibaut Machin: 3 και οι δύο μαζί ή 3 ο καθένας?
Nikki Foy: Ας επιλέξουμε ένα ο καθένας και ας μονομαχήσουμε για το τρίτο.. (γέλια)
Thibaut Machin: Διαλέγω το story... Απλά το αγαπώ! (γέλια)
Nikki Foy: Εγώ διαλέγω το παιχνίδι!! Αυτό που αγαπώ πιο πολύ είναι η Kay και το ταξίδι της. Αυτό είναι που από πάντα αγαπώ στο Star Wars, λατρεύω όλους αυτούς τους χαρακτήρες, τα background weirdos και τις σχέσεις που γεννιούνται μέσα από αυτό. Είναι το αγαπημένο μου πράγμα να μπορώ να συμμετέχω στη δημιουργία και στη διάδραση αυτών των χαρακτήρων και ιστοριών.
Thibaut Machin: Ένα πράγμα που αγαπώ στο παιχνίδι είναι η μουσική. Με τη μουσική εκφράζεται αυτή η μοναδικότητα και η ιδιαίτερη φύση του Star Wars. Είμαι πολύ περήφανος για την μουσική του παιχνιδιού, και φυσικά για την ομάδα πίσω από αυτήν.
-Εξάλλου τι είναι το Star Wars χωρίς την μουσική του;
Nikki Foy: Μα είναι μοναδικές οι κινηματογραφικές κορυφώσεις της μουσικής..
-Μιλήσατε για την Κay. Τί συμβαίνει με την είσοδο νέων χαρακτήρων σε κάθε videogame του Star Wars; Είχατε σκεφτεί το ενδεχόμενο η πρωταγωνίστρια να μην είναι ένα νέο πρόσωπο αλλά ένας αγαπημένος χαρακτήρας από τις ταινίες ή σειρές του franchise;
Nikki Foy: Αυτό που θέλαμε και πραγματικά μας ενθουσίαζε ήταν η αφήγηση μιας νέας ιστορίας και η εξερεύνηση ενός μέρους του γαλαξία που δεν είχαμε ακόμη δει ακόμη, φυσικά ως προσθήκη σε αυτά που ήδη γνωρίζαμε, όπως ο πλανήτης Tatooine. Ήταν πραγματικά συναρπαστικό για εμάς να έχουμε έναν χαρακτήρα που θα εξερευνούσε για πρώτη φορά το υπόκοσμο του Star Wars Λατρεύουμε τους χαρακτήρες του Star Wars, μας αρέσει να τους βλέπουμε να αλληλοεπιδρούν μεταξύ τους και πραγματικά μας ιντριγκάρει ένας νέος χαρακτήρας.. Αναρωτιόμαστε συνεχώς "πώς αντιδράσει ο Lando με την Kay;" ή “τι πιστεύει η Kay για τον Jabba;". Αυτές είναι πινελιές που απογειώνουν το παιχνίδι.
Thibaut Machin: Οι προσθήκες αυτές μαθαίνουν στους παίκτες πως να μην έρχονται με συγκεκριμένες προσδοκίες και απαιτήσεις για το παιχνίδι, αλλά να ανακαλύπτουν από μόνοι τους τον ρόλο των χαρακτήρων αυτών στο παιχνίδι και τον κόσμο του Star Wars.
Nikki Foy (Lead Writer) - Thibaut Machin (Associate Game Director)
-Μιλήσατε για την Κay. Τί συμβαίνει με την είσοδο νέων χαρακτήρων σε κάθε videogame του Star Wars; Είχατε σκεφτεί το ενδεχόμενο η πρωταγωνίστρια να μην είναι ένα νέο πρόσωπο αλλά ένας αγαπημένος χαρακτήρας από τις ταινίες ή σειρές του franchise;
Nikki Foy: Αυτό που θέλαμε και πραγματικά μας ενθουσίαζε ήταν η αφήγηση μιας νέας ιστορίας και η εξερεύνηση ενός μέρους του γαλαξία που δεν είχαμε ακόμη δει ακόμη, φυσικά ως προσθήκη σε αυτά που ήδη γνωρίζαμε, όπως ο πλανήτης Tatooine. Ήταν πραγματικά συναρπαστικό για εμάς να έχουμε έναν χαρακτήρα που θα εξερευνούσε για πρώτη φορά το υπόκοσμο του Star Wars Λατρεύουμε τους χαρακτήρες του Star Wars, μας αρέσει να τους βλέπουμε να αλληλοεπιδρούν μεταξύ τους και πραγματικά μας ιντριγκάρει ένας νέος χαρακτήρας.. Αναρωτιόμαστε συνεχώς "πώς αντιδράσει ο Lando με την Kay;" ή “τι πιστεύει η Kay για τον Jabba;". Αυτές είναι πινελιές που απογειώνουν το παιχνίδι.
Thibaut Machin: Οι προσθήκες αυτές μαθαίνουν στους παίκτες πως να μην έρχονται με συγκεκριμένες προσδοκίες και απαιτήσεις για το παιχνίδι, αλλά να ανακαλύπτουν από μόνοι τους τον ρόλο των χαρακτήρων αυτών στο παιχνίδι και τον κόσμο του Star Wars.
-Ας εστιάσουμε στο κομμάτι του laser blaster. Θέλατε να το κάνετε πιο εντυπωσιακό από την αίσθηση του lightsaber;
Thibaut Machin: Δεν μπορών να μιλήσω εκ του ασφαλούς για αυτό, εξαρτάται ξεκάθαρα από το κοινό. Αυτό που προσπαθήσαμε ήταν να κάνουμε το blaster πιο "cool", προσφέροντας παράλληλα πολλές εναλλακτικές για να παλέψει κανείς με αυτό. Στο παιχνίδι υπάρχουν διαφόρων ειδών blasters για να μπορεί κανείς να αντιμετωπίσει και πιο ισχυρούς εχθρούς, όπως τα ρομπότ και οι ασπίδες. Είναι κάτι πολύ διαφορετικό από το lightsaber. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το χαρακτηριστικό όπλο της Kay, σαν μια ολοκαίνουργια προσθήκη στον κόσμο του Star Wars.